tirsdag 6. april 2010

8 års feiring del 2...

Så var en nye uke igang....og ferien over for denne gang....litt godt men også litt tungt! Mannen er på jobb og stor jentene er på skolen. Jeg og lillemor skal trille en tur i butikkene for å finne noe til store søsters barne selskap i dag. 14 unger kommer det, så det kan bli liv rai rai ; ) ! Aurora har gledet seg hele påsken til feiring, mens jeg gleder meg til å bare bli ferdig med det ; ) I går bakte jeg en stor skuffekake som jeg har lagd en gitarkake av! Skal legge ut bilder senere. Prinsessa er iallefall fornøyd med resultatet, så da er jeg og fornøyd ; ) Hun skal ha Hannah Montana bursdag, så ser for meg mye sang og musikk...: ) Blir nok morsomt iallefall!

5 kommentarer:

  1. hei og takk for hyggelig kommentar om lekebuksa jeg sydde til lillemor ;)

    kan tenke meg det blir stas med Hannah Montana bursdag. jenta vår på snart 6 digger også henne :)

    :) Ann K

    SvarSlett
  2. Gøy med barnebursdag ja, men godt når det er over og!! Hannah Montana er pop her og!! Kos dere!! Klem

    SvarSlett
  3. Så gøy med bursdager :) Gratulerer så mye med datteren! :)
    Jeg har en liten sak til deg hos meg! :)
    Klem Anki

    SvarSlett
  4. Hei! Så koselig blogg du har:) Fant deg gjennom bloggen til Anki, vi var jo begge heldige å få noe av henne i dag:)

    SvarSlett
  5. Så morsomt da:-) Gleder meg til vi skal lage barneselskap:-) thihi..

    ha en vakker dag :-) klemmer

    SvarSlett