onsdag 26. mai 2010

Blomster glede



I dag kjøpte jeg meg selv noen nydelig rosa roser på Prix : )
Fordi jeg fortjener det ; )
Og ikke nok med det...til. helgen kom vår gode nabo med denne flotte blomsten:


Nå er det natt igjen...bare å kjappe meg til en dusj og krype under dynen for man får ikke sove lenge med ei lita, blid prinsesse på 8 mnd i hus ; )
I morgen får jeg litt å gjøre...skal nemmelig ha baby treff her : ) Det kan bli gøy...regner med noen er begynt å krype : D
Ha en god natt
klem


3 kommentarer:

  1. Bloggen din har blitt kjempefin, Tove! Artig å følge med på forandringer i huset, og hvor fort jenetene vokser :) Kusina til min kjære har gave- og interiørbutikk her i byen, og er også en flink blogger. Ta gjerne en kikk på bloggen hennes! www.albertinesverden.blogspot.com
    Klem fra Gina

    SvarSlett
  2. Nydelige blomster!
    Det er absolutt lov å kjøpe blomster til seg selv, som du sier, det fortjener vi ;)

    Håper dere har kost dere på babytreff.

    Klem Klem.

    SvarSlett
  3. Takk for koselig kommentar i bloggen min! er ikke lenge igjen nå, blir stas å få en ny sjef i huset :)

    Koselig blogg, forresten :)

    SvarSlett