mandag 18. oktober 2010

hektisk hverdagsliv....

I dag fikk vi testet ut hvordan livet som 3 barns foreldre blir når 3 barn og 2 voksne skal ut døren om morgenen for å rekke hit og dit....
Dette er siste uken med pappapermisjon...men i dag måtte han ut på et møte!
Takk og lov for snille besteforeldre, som tok i mot Anniken med åpne armer : )
Dette kan bli hektisk merker jeg...så ingen slumring om mårningen fra nå nei ; )



Anniken var strålende fornøyd med å se oss igjen i ettermiddagog når hun på toppen av alt fikk ha smokken og kosen mens jeg lagde kveldsgrøt var hun i ekstase : )
I morgen må mannen på bytur med mellomste prinsessa, så da stiller "bestisene" opp som barnevakt igjen : )

Jeg fant dette bladet i hylla på PRIX i dag...Gleder meg veldig til å se i det...og kanskje finne litt inspirasjon : )


Snart skal jeg på jentekveld,så for pappaen kommer hjem fra dagens møte nr 2...
 så et kjapt besøk på bloggen i dag...
Kos dere masse
klem Tove


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar