tirsdag 9. november 2010

Hverdags babbel ; )


Da var uken i full gang ....Helgen gikk som vanlig altfor fort!!
I morgen flyr jeg avgårde til Tromsø!
Gleder og gruer meg!!!





Jeg gruer meg fordi jeg skal operere en kul som ligger helt oppi øyet...ugh...
Bare tenker på bedøvelsen...Kommer til å svi veldig vet jeg!!!


Og jeg gleder meg fordi jeg får tid til litt shopping før jeg tar hurtigbåten hjem igjen : )


Håper på en god start med advents gavene + klær til ungene og meg!!


Fin detalj på rødvins flasken : ) Måtte kjøpe den til mannen-
Jeg har enda ikke lært meg å like rødvin...
(liker ikke kaffe en gang...tør nesten ikke si det høyt ; ) )

I kveld skal jeg kose meg med Grey`s anatomi og så rett i seng : ) Tidlig opp i morgen!!

Ha en fin kveld
klem Tove

5 kommentarer:

  1. Masse lykke til i morgen! Går nok så bra skal du se:-)

    SvarSlett
  2. Masse lykke til :)
    Nydelige bilder. Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Lykke til i morgen!

    Kos deg med shopping og hygge når det hele er unnagjort!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  4. Hei, kjære Tove!

    Masse lykke til!! Godt å få det overstått, også håper jeg smerten ikke var så ille som fryktet ;)


    Nydelige fyrstikkesker du har pyntet, forresten!
    Kjempefine!!
    Stor klem fra meg, som heller ikke liker kaffe ;)

    SvarSlett
  5. Hallo! Lykke til i morgen. Går nok bra. Tenk på shopping så merker du ikke noe, he,he..
    Den fuglehuset har jeg kjøpt på Ta da`h på Gjøvik. Nette sum av 112,- var jo så fint. De har det sikkert andre stand også. Det er miljøgarden som har produsert de.

    Klem Ingunn

    SvarSlett