lørdag 10. desember 2011

Hærlige helg :)

Da har jeg laget kakemann deigen til i morgen :)
Gleder meg til bakestund med jentene!
Og kanskje bakerlysten slår til så jeg får bakt en eller to sorter til ;)
Optimisten :P


Forresten kommet litt julerødt på kjøkkenet :)


Tallerken, skål og kopp fikk jeg av nissemor (*meg) i fjor til jul...
Håper hun er like snill i år...litt lite med ett sett.....
juegaveønsker om noen jeg kjenner mangler ideèr :P
Disse er fra "Harriets blomster" og er Ib Laursen sin serie *elsk*


 Om sommeren passer det dessuten perfekt til vafler og jordbær ;)



...kakeboksene er rene og klare til å fylles opp ...
Disse er fra Green Gate som jeg var så heldig å vinne i giveaway
 hos Myrullpiken :) for en god stund siden!


Denne "saken"(krydderboks?) er fra loppis og så slik ut for et par uker siden :


Ja hva litt hvitmaling kan gjøre sier jeg bare :D !!

Jeg er heeelt alene hjemme for øyeblikket...
brenner røkelse, hører julemusikk og spiser marsipan (er jo lørdag ;) ) Ungene er levert til besteforeldrene, mannen er å ser fotballkamp og jeg nyter livet :P
Vi skal på julebord i kveld, så det gleder jeg meg til :)
Håper det er topp stemning ute!!!
Nyt kvelden kjære dere :)

Klem Tove





5 kommentarer:

  1. Så koselig med litt røde detaljer;)
    Koppen, skålen og asjetten fra Ib Laursen er kjempefine!!

    Ha en artig kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. En sånn "dings" har jeg også fra loppemarked. Min ble også hvit, og krydderet mitt fant faktisk plassen oppi :)

    SvarSlett
  3. Det høres endelig ut som om du har blitt bedre og energien er tilbake, da har kanskje behandlingene virket? Jeg så at du vant inne hos NIB - gratulerer med den flotte premien :-) Skikkelig fine julebilder inne hos deg. I morgen blir det pepperkakebaking hos oss også, med ferdigkjøpt pepperkakedeig (me har juksa lite) ;-)

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Så koselig det var på hylla di.

    Har også laget pepperkakedeig i dag, så i morgen blir det kosestund på kjøkkenet.

    Ha en fin søndag

    Klem Bente

    SvarSlett
  5. Nydelige rød detaljer på kjøkkenet

    Kose dere med bakst, vi hadde bakemaraton igår vi :)

    Ønsker deg en finfin 3. søndag i advent, her har jeg funnet fram julepynten, så får vi se hva slags sprell jeg finner på {fnis}.

    Koose deg i dag.
    klemklem

    SvarSlett