søndag 1. januar 2012

Nyttårsbordet




I år var det bare vi 5 som feiret inngangen til et nytt år :)



Enkelt dekket bord ...



Sølv, hvitt og levende lys gjør susen :P


Nyter siste rest av julehuset...


...siste rest av daimiskaken er nesten spist opp:P


 Og siste røde julepynt er ryddet bort i dag :)
Veldig deilig å få det lyst og fint igjen ...
selv om det er aldri så koselig å pynte til jul :D


Alle sviblene og julestjernene gikk i søpla i dag...
så nå er det slutt på julelukt i huset...


Godt nyttår igjen :)
Gleder meg til et nytt bloggår med så mange flotte mennesker :)
Setter pris på alle de fine ordene dere legger igjen her hos meg!!

Klem Tove



10 kommentarer:

  1. Nydelig nyttårsbord Tove.
    Ja, det blir nå deilig å komme i normalen igjen. Har ikke tatt bort juleting enda, men innen tirsdag er nok alt borte.

    Klem Bente

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg og dine!

    Gleder meg til å følge med videre i 2012.

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Godt nytt år Tove:)
    Herlige bilder ♥
    Her var vi også vår egen lille familie i går, og vi feiret det nye året langt inn i natten:)

    Nå har vi pakket bort julen og er klare for hverdagen;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Godt Nyttår til deg også....nydelig nyttårsbord du har dekket.....

    SvarSlett
  5. Koselige bilder :-) Fint dekket bord :-)

    SvarSlett
  6. Hei vakreste jeg vet om i nord :)
    Så nydelig bord du har dekket! Så stilig med Ib Laursen formene til telys.
    Den kaka så altfor god ut, syns du skal invitere meg på det en gang *blunkesmil*

    Her er hverdagen tilbake og jeg er på plass på jobb. Syns igrunnen det ikke er så galt med hverdag.

    Fineste ukesstart til deg :)

    SvarSlett
  7. Godt nyttår snuppa:)
    Gleder meg til å følge deg inn i mitt 3. bloggår :)

    Nydelig pyntet bord:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  8. Godt nytt år til deg og dine :-D
    Flott nyttårsbord du hadde dekket, og kaka så helt fantastisk god ut!!!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  9. Vackert nyårsbord du har dukat - det är så fint med silver och vitt tillsammans!
    Daimkaken såg ju hiiiimmelskt god ut - det är en favorit hos mig också, hihi...
    Önskar dig en god fortsättning på det nya året och se jag ser verkligen fram emot att följa dig och din härliga blogg!
    Kramar Joy

    SvarSlett
  10. Vackert nyårsbord du har dukat - det är så fint med silver och vitt tillsammans!
    Daimkaken såg ju hiiiimmelskt god ut - det är en favorit hos mig också, hihi...
    Önskar dig en god fortsättning på det nya året och se jag ser verkligen fram emot att följa dig och din härliga blogg!
    Kramar Joy

    SvarSlett