tirsdag 28. februar 2012

...og plutselig var helgen over....

Vi var på hytta i helgen- det var så fint :)
Skikkelig avslappingshelg!!
Gleder meg allerede til neste tur :)



Masse snø her, så ungene har rent på rattkjelke
og kost seg ute i snøen :)
Stas for dem etter lang periode med bare is på veiene!
Selv så lengter jeg etter vår....spesielt når jeg hører hvor fint dere har det lenger sør i landet :)



Greit med litt vårlig pynt inne da....
Er det noen som kunne gjette at disse "gåsungene" er 1 år gamle?
La de i en plastpose i fjor og gjømte de i en skuff;) Bare for å teste ut om de overlevde...
:D


Nå skal jeg snart på jobb!
Håper jeg rekker en bloggrunde i kveld :)
Dagene flyr jo..

Sist men ikke minst: Velkommen til nye følgere :) Så koselig at dere vil følge meg :)
Hører også det er flere som er innom jevnt og trutt- skikkelig koselig synes jeg :)

Klem Tove.

8 kommentarer:

  1. HEI TOVE.
    SMART. FORTSATT FLOTTE GÅSUNGER.
    HER ER DET VÅRLIG I DAG, MEN REGNET FRYKTELIG I GÅR KVELD. SÅ FORSVINNER IALLEFALL SNØEN...
    MÅ SE DET POSITIVE. IKKE SANT?

    ØNSKER DEG EN FIN DAG,

    KLEM TOVE

    SvarSlett
  2. Hejssan Tove!
    Våren väntar även jag på, men idag har vi åter igen snöstorm här i södra Finland :(. Med denna fart som vi får snö, har vi inte vår först till midsommar ;).
    Ha en skön dag!
    Kram Erica

    SvarSlett
  3. Åh før noen koselig bilda ;)
    1 år? JØSS ;)
    Her e det masse vind snø å sjittvær... blæ... Godt å være heime å kose seg lamme en ny operert gutt :D

    Ha en fin fin dag :D

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, jeg elsker gåseunger og tulipaner ♥
    Høres ut som en perfekt heg på hytten:)

    Ha en kos dag på jobb!

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder,så fint med gåsunger og tulipaner ilag:)

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder :) De gåsungene hadde jeg aldri gjettet var så gamle - perfekt!

    Fabelaktig tirsdagskveld ønskes deg, søte. Her forberedes morgendagens jobbdag i Kristiansand.
    Stor klem

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder.....

    Gåsunger er så herlige...

    Ta en titt innom bloggen min..og der er det en Giveaway! Så jeg håper du er innom min side...

    Ha en fin onsdag...

    Britt Kristin

    SvarSlett
  8. Kreativ sjel du Tove :) Flotte bilda, og en flott side du har fått opp å gå her. Stå på videre :)

    Bjørn Inge

    SvarSlett