fredag 9. mars 2012

feriedagene...

...ble ikke helt som vi håpet på....

Gledet oss til fine dager på hytta med glade og friske barn!!
Hele gjengen - 1 ble slått ut av magevirus....


Bildene er tatt på hytta, men nå er vi hjemme igjen!!






koselig besøk på hytta av en liten kanin på 4 mnd. :)



og utfor hytte døra møtte jeg disse :



Ørn er fantastisk på god avstand ;)
 Vil helst ikke ha de nærmere en dette!!



Ønsker dere en fantastisk helg!!
Jeg gleder meg til middag ;) Ikke spist det siden mandag nemlig...

Klem Tove


5 kommentarer:

  1. HEI TOVE,
    huff da, ønsker deg riktig god bedring og god helg.
    TRØSTEN FÅR BLI SLIKT GÅR OVER....

    klem TOVE

    SvarSlett
  2. uff,uff kjedelig å bli slått ut av sykdom....
    Håpe dere er friske nå alle sammen ;)
    God hælg <3

    SvarSlett
  3. So leit å verte sjuk akkurat i ferien da!Vert no heilt slått ut av sånn sjukdom,og so smitter den so lett.Heldige han/ho som slapp unna:)Bank i bordet!!!

    Flotte bilder du viser.Vart veldig fasinert av ørnebilda.Imponerande skapningar:)

    Ønsker deg og dine ein fin fredagskveld og GOD HELG♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder, og havørnen er bare magisk :)
    Liker ikke at den er så nærme da, huff... er alltid
    redd for lille Bamse, så jeg er alltid påpasselig
    når vi er utenfor her hjemme... Så kjedelig at dere
    ble syke, det er mye slikt ute å går for tiden ser
    jeg... Ønsker deg og dine masse god bedring og ha en
    fin helg, klem fra Mette

    SvarSlett