torsdag 12. juni 2014

Favorittsøstrene på hyttetur

Vi har vært heldig med været her nord enkelte dager!!
En av de, dro jeg og mine 2 flotte storesøstre på hyttetur!
"Big M" har kjøpt seg ei bittelita, super skjønn hytte her på øya!!
Gangavstand, men man føler man er langt unna alt og alle!!
Nydelig plass 
En liten perle vil jeg kalle det !!
Og kanskje liker jeg den ekstra godt siden vi har ganske så lik smak når det kommer til hytteinteriøret ;-)
Vi snakker blått og hvitt og en bitteliten dæsj av rødt!!
Her kommer et bilderas:









 Sniktitt inn på soverommene ;-)









Utfor hytta står et grillhus!!
Der er det godt å være når sola går ned og lufta blir kjøligere!


Bålkos med pølser og marshmellows


Noe godt i koppen for dem som liker det ;-)


Fineste søstrene 


Vin og pepsi max ;-)


Fantastisk å være ved havet !!


Tusen takk for turen Mona og Ida!
Håper vi møtes snart igjen vi trean

Klæmma




3 kommentarer:

  1. Paradis, det ser heilt herligt ut.
    Eg har også to storesøstre, den "største" var konfirmant på min dåpsdag, men så er eg minst av 8 .
    Skjønn konfirmant under her, flott bunad.
    Fikk litt inspirasjon av deg nå.
    kanskje eg skal ut i fjøset å hente den røde gamle potta, eg har latt stå, fordi det var hull i bunnen, tror den blir fin med gammel slitt blå loppetallerk under. Men hva skal eg plante i mon tro, ?
    Får se ka eg finner.

    Hadet godt Klem,

    SvarSlett
  2. Det såg herlig ut,bare å nyte ein slik fin plass:)
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så deilig:)
    Fantastiske bilder ♥ Nydelig plass!

    SvarSlett