torsdag 16. oktober 2014

Frk 5 års jentefest...

 
Ja i går braket det løs med jenteparty her i huset!!
9 jenter i 5 års dag ...
Gikk faktisk strålende
(selv om bursdagsjenta var en smule trøtt og spent ;-) )
Største ønske var å få marsipankake til bursdagen.
Jeg fant på en ny vri...
Brukte vanilje muffins.
stekte de i muffinsformer, delte de i 2 og fylte med vaniljekrem.
Hadde litt krem på toppen og avsluttet med marsipan,
 som jeg trykte ut med et sjokadelokk!!
Perfekt størrelse og alle ble spist opp!!
Bursdagsjenta fikk pynte de selv med litt hjelp fra mammaen :-)
 
 
Sjokoladekake er og et must i bursdager!!
Denne er saftig og veldig lettspist.
1 kg.M&M kjøpt på taxfree :D
 
 
Og gele selvfølgelig!!
Kjempepopulært!!
Formene er fra IB LAURSEN <3 em="">
 
 
Rosa så klart !!
Rosa roser
Rosa lys
Rosa kopper
Rosa fat
Rosa servietter
Rosa duk
 
 
 

Gøy med bursdag :)


Bursdagsjenta i rosa kjole..
Lakker venninnenes negler med rosa neglelakk...


 
Frk rosa <3 font="">
 
 
Lenge mellom hver gang jeg er innom her....
og hver gang jeg faktisk er innom tenker jeg
at nå må jeg komme i gang med blogginga igjen :D
 
 I morgen er d endelig fredag igjen og helga skal nytes uten planer på hytta !
Fantastisk!!
God helg til deg som titter innom :)
Klem


2 kommentarer:

  1. Gratulere med 5års dagen til Lillemor. Så stor hun har blitt.

    Ha en fin helg på hytta.
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med overstått 5 årsdag:)nydelig jente og jammen var det mykje freistande mat her!
    God helg til deg!

    SvarSlett