fredag 19. februar 2010

ha det på BADET....

med 3 små jenter i hus blir det mye kliper, strikk og diverse til  håret...fant disse søte boksene her på "Gull og Ur". Falt pladask for de...Hadde flere sorter, så må nok tilbake å kjøpe flere. Pynter fint opp på et helt hvitt bad!




















og når ungene fikk bestemme såpe kopp...ja da ble det en slik...!

















Vasken hos oss.....dette badet har vi ikke gjort noe med. Kjøpte huset for 8 år siden, og badet er slik som de forrige eierne ( som var mine foreldre faktisk) etterlot det. Jeg har veldig lyst på ny innredning, men blir nok ikke i år heller...













søte glass krukker til " tann utstyr" ! Kjøpt på Bohus til 69,90,- pr.stk.


Handkle holder....litt gammel stil- som jeg liker : ) Der hadde mamma flaks ; )  ( sikkert hun som bestemte dem )















bide`er noe jeg sikkert ikke hadde valgt om jeg hadde ordnet et nytt bad, men du verden det er kjekt å ha!!


detaljer...
Badekaret...ikke det fineste i gata, men funker veldig bra til vårt bruk : )

Håndkle stativ...
badekar akkurat nå!
















med baby i hus trenger man mye gulpekluter og vaske kluter og ikke minst myke handklær!!










og jeg er bleie skift arbeider.....  : ) En veldig hyggelig jobb!
















1. badet til lille prinsessa vår og  første dagen hjemme
Litt av utsikten vår på badet...liftgardin fra Ålhe`ns...
kjøpte en slik krukke med vanilje lukt...men etter bare noen dager er jeg lei den...så nå blir den bært ned på gjeste badet ; )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar