tirsdag 2. februar 2010

Tirsdag....en dag i februar !

... så var det plutselig blitt februar....Dagene flyr avgårde og jeg føler jeg ikke får gjort alt jeg burde gjort....Hus vask for eksempel...hvor lett det er å hoppe over den!! MEN denne uken må det gjøres et skippertak her! Er så utrolig deilig når hele huset skinner og alt er på stell!! Men når vi vasker har jeg en tendens til å begynne å rydde i skuffer og skap- noe mannen ikke setter pris på...ting tar litt lengre tid da ; )  Og når man rydder får man lyst å om møblere litt...det liker mannen iallefall IKKE : D
Men ...istedetfor å gjøre ALT jeg BURDE gjort...så sitter jeg her å blogger og leser andre sine blogger! Utrolig koselig! Utrulig mange flinke bloggere! Liker spesielt interiør blogger. Får så mye inspirasjon av det ( til mannens store fortvilelse ; ))
Nå skal jeg fyre i ovnen og nyte noen minutter til mens lille gullet enda sover og stor jentene er på skolen...for snart er det fult liv i heimen...og DA får ikke jeg sitte her å drømme meg bort nei!!
Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar