onsdag 28. juli 2010

&

enda en nymalt hylle ; )
Orket ikke male det som er sort...det var i stål...Noen som vet om malingen sitter om jeg gjør det? f.eks heftgrunn først? ...eller kanskje en runde med hvitlakken ; )


og en ny & : ) Bokstavene som før var på soverommet ...har tatt en tur ut i stua : D Men de skal sikkert tilbake ved neste husvask hihi...må jo romstere litt når det regner og regner ute ; )

I kveld skal jeg på jentekveld. Vi er 6 stk som var sammen på barseltreff i 2002 og enda møtes vi jevnlig!!Utrulig koselig!! Gleder meg!

1 kommentar:

  1. Hallo! Synes hyllen var fin med sorte knekter jeg :) ellers så har jeg ingen anbefaling. Sprayboks?? Må flytte om litt. Da blir det som noe nytt. He,he.. Jeg tror jeg har vandrene pynt her i huset :)
    Kos deg på jentekveld!

    Klem Ingunn

    SvarSlett