torsdag 14. april 2011

God morgen : )

Nesten litt sol her i dag ; )
 Hærlig....
Inngangspartiet hos oss er nesten uten snø nå, så da ligner det vår...
men hører rykte om at det er meldt snø i påsken ...

****

Jeg har fått litt mer system på Vaskerom/syrom/hobbyrommet mitt ; )


Ønsker meg fremdeles en fin høy "kurv" til gavepapiret mitt....
og leter fortsatt etter gråpapir...
Disse er fra GreenGate og Panduro

Ellers har jeg fått hengt opp 2 hyller, så da blir det litt mer system ; )
Boksene til vaskepulveret er fra Bohus:


Og en hylle til alle duppedingsene...:

Orden i sysakene bokstavlig talt :) Selv om symaskinen har fått stått urørt i flere uker nå!

Ønsker dere en flott dag!
Klem Tove

4 kommentarer:

  1. De var flotte de vaskepulverboksene:)
    Du har gjort så utrolig mye flott med huset ..
    Gleder meg til vi får "eget" igjen.. er ikke helt det samme når man leier leilighet som når man eier hus nei..
    Vi ble nok litt bortskjemt med å eie selv for så å være nødt til å leie etterpå :p
    men det går da for en stund :))

    SvarSlett
  2. Så deilig med litt orden:) Da er det mye gøyere å bruke tingene også. Jeg tenkte bruke påsken til litt slikt:)
    Flotte de boksene til vaskepulver, tror jeg også må skaffe meg noen lignenede:)

    Ønsker deg en flott torsdag!
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  3. Hehe, ja, der hadde du orden i sysakene :)

    Hærlig de boksene. Det er så mange fine bokser til alt mulig. Blir nesten slått ut når jeg går på Kremerhuset og kikker :)

    Flott at det våres! Håper nesten det ikke kommer snø, samtidig som jeg vil ha litt skiføre... Det hører liksom til påsken. Litt Ole Brum altså,, ja takk, begge deler :))

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Så fint du har det! Krysser fingrene for masse sol og snøfri påske:-)

    SvarSlett