søndag 10. april 2011

Hjemme etter hyttehelg


En tåkete helg...men veldig avslappet en...    : )


Tidlig kveld på oss både fredag og lørdag, så nå bør vi være uthvilte, før en ny uke ; )


Jeg har fått lest en bok...ikke værst bare det...men sånn er det når man ikke er koblet til nett ; )
Bare et lite øyeblikk hadde vi internett fant vi ut!



litt sommerstemning på hytta vår...
skjell og duse farger : )


og en tåkete utsikt...
vi hadde regn, snø, vind og litt sol iløpet av helgen...


Nå ser jeg frem mot en til rolig kveld !!
Ingenting er som søndagsroen synes jeg : )

Kos deg du også!!

klem Tove


5 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en herlig helg <3

    SÅ fin utsikt på hytten tross tåke <3

    Ha en nydelig søndagskveld :)

    Henriette

    SvarSlett
  2. Så nydelig utsikt dere har fra hytta...tross tåke:)
    Deilig å finne roen til å lese en bok. Jeg gleder meg til vi skal på hytta neste helg. Håper jeg får tid til å lese da. Hjemme blir det kun noen få sider jeg rekker å lese.
    Ha en fortsatt fin søndagskveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Det er så deilig med hyttetur:) Da slapper man ordentlig av, spes. uten nett..deilig innimellom det..får ikke lest så mye hjemme;)

    Vært på hytta idag vi også, og nå gleder vi oss til å være der i påska:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Hei på deg;)

    Innom for og ønske deg en fin uke,
    Nyt våren som er på vei for fult!

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  5. Hei! Tusen takk for kommentar på bloggen min ang NIB sin utfordring! Så utrolig hyggelig med kommentarer :-)
    Ønsker deg en strålende uke!

    Hanne

    SvarSlett