søndag 26. juni 2011

Hei alle sammen...

Mens glansdagene har pågått i Hovedstaden, har vi hatt en sløve helg på hytta ...ingen høyhelte sko, gallakjoler og flotte frisyrer..og iallefall verken manikyr eller pedikyr....
Men jeg har tenkt på dere alle heldige bloggvenner som fikk oppleve denne helgen!!
Ser ut som dere har hatt det helt fantastisk!!
Gratulerer til alle nominerte, og gratulerer så mye til de flotte vinnerne :)
Spesielt selveste Emmeline, som stakk av med 2 velfortjente priser :)


søte fristelser


 Anniken fikk smake jordbær for 1.gang i helgen..
 (som ikke er i syltetøy form vel og merke...)




En liten tur i fjæra i god været :)
Storjenten overnattet i telt i helgen, og det var stor stas :)
De rodde, lagde bål og stekte pølser og koste seg masse :)



Hva har du gjort i helgen?

Nå skal jeg steke vaffelkaker til hele gjengen :)

Klem Tove


5 kommentarer:

  1. Det ser ut som om dere har hatt en alle tiders helg! Nydelig hu vesla var med jorbær *smelt*

    Jeg hadde bloggtreff hjemme hos meg før jeg dro på glansdagen.. og det var bare fabelaktig!

    Ønsker deg en fabelaktig søndag!
    Jeg skal nyte kveldssolen!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Hei.

    Herlige bilder. Jordbær er alltid fristende. Jeg smakte årets første norske og det blir garantert flere smaksprøver.

    Vært en rolig helg med jobbing, grilling og avslapning.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Flotte bilder!
    Ser ut for at dere har storkost dere på hytten ♥
    Jordbær er noe av det BESTE jeg vet... mmmm...

    Her har det vært mini "glansdag" og ellers bare og slappe av, en helg uten planer, det er deilig det... er ikke så ofte det skjer faktisk;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så masse flotte bilder inne hos deg!
    Jeg fikk heller ikke vært på glansdagen, håper jeg kan ta det igjen neste år ;D
    Håper helgen din har vært bra!
    Lagt meg til som følger hos deg:)
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Ja æ kjenne misunnelsen e stor for alle som har vært i Oslo i helga :)
    Kanskje vi får vært me neste år :D
    Æ satse på det!

    Her har vi kosa oss i campinland i helga, å æ kjenne æ glær mæ til å ta fatt på sommerferien der :) Men først en liten Piteåtur med fotballgutten vårres :D

    Ha ei flott kommende uke.

    Klæm Trine

    SvarSlett