søndag 5. juni 2011

Så var langhelgen over....

...og i morgen starter det en ny arbeidsuke!!
Vi har hatt noen deilige, late dager på hytta!!
Selv med masse regn har vi kost oss;)

Her er min bittelille kjøkkenkrok på hytta...
(takk og lov for spisskammerset!!!)
Skal ha litt flere åpne hyller på veggen når jeg finner "de rette".


Brød og bolle baking hører med...







Det første som møtte oss...masse påskeblomster utfor hytte veggen...
Slik er det å bo her nord ;)


Denne siden av hytta (utvendig) har vi ikke gjort noe med siden vi kjøpte den!
Håper å få skiftet panel i år og malt den hvit.
Men må bare prioritere litt arbeidstid hjemme først...


Drømmen min er å lage en glassveranda her...Men tviler for at det blir å skje...
Lov å drømme...



Var en snar tur på nett på hytta, men gleder meg til å se meg rund her inne :)
Fikk jo med meg at NIB har ny utfordring på gang....
Denne gangen setter været en stopper for min del...
Men utrulig mange fine bidrag å drømme seg bort i! Masse flott inspirasjon!!
Gleder meg til å se flere !

Ha en fin kveld
klem Tove


8 kommentarer:

  1. Så flott hytte! Nydelig innredet!:)

    Kos dere videre på hyttetur! Klem fra Lena

    SvarSlett
  2. Hytta deres ser så koselig ut, tror den er skapt for hygge og kos :)

    Ønsker deg en herlig søndagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig kjøkkenkrok på hytta!! :) og de bollene så jo helt herlige ut!! ;)

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  4. Så koselig hytte ♥
    Heldige som har den... sukk... jeg ønsker meg og hytte;)) For på hytta er det nemlig like koselig om det er sol eller regn, man er sammen og slapper av... herlig;))

    Ha en fin, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Korr kjekt det må vere å ha hytte.Såg kjempekoseleg ut hos dåkke:) Herleg kjøkkenkrok og den gamle, slitte stolen!!!!Ahhh, so flott den var:)

    Ønsker deg ei fin, ny veke♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Så deilig å være på hytta, det har vi også vært sia onsdag...så avslappende og koselig!
    Utsikten dere har er bare så fantastisk!!
    Ha en flott uke!!
    Klem Bodil
    (jeg har enda problemer med blogger, har du?)

    SvarSlett
  7. må bare gjenta meg selv, dere er virkelig heldige som har hytte der, det er verdens flotteste utsikt :)
    Å så er jo hytte kjempekoooselig :)

    SvarSlett
  8. Heldig du som har en hytte! Nydelig natur og masse sjarme i hytta. Ha en fin uke, klem

    SvarSlett