fredag 12. august 2011

Ib Laursen i mitt ♥


Nå har jeg falt for enda en ny farge....


Blanding mellom lys lys blå og mint...


Rett og slett en nyyyydelig farge
&
Litt gammeldags....


&
Veldig meg :)


Sammen med mitt emaljerte litersmål og
bestemors gamle fiskefat passer det perfekt i tallerkenhylla


Sukk....
enda mer å bruke penger på...
kan jo ikke bare ha 2....
; )


Ønsker dere en fantastisk helg!!
Jeg er så fornøyd, for i dag har min kjære og pappa støpt gulvet til garderoberommet, gangen og soverommet :)
Håper på rask fremgang fra nå ;)
Klem Tove


13 kommentarer:

  1. Så herlig farge på fatene. Den falt veldig i smak hos meg også. Nydelig, buet kant på dem. Likte krakken du har fikset fra ikea.

    SvarSlett
  2. Nydelige.. Ib Laursen har så utrolig mye fint. Har funnet ut at blomsterbutikken her hjemme selger masse Ib Laursen nå. Jeg holder jo på å dø av lyst til å handle halve butikken. Gleder meg til husjakta er over, for da kan jeg handle enda mer (ikke at det ikke er rent skjeldent det kommer noe nytt inn hos meg). Smughandler nå siden vi ikke har felles hjem, for da vet han ikke at jeg handler.. hehe

    Helt enig i at fargen var utrolig vakker. *sukk*

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  3. Ib laursen har altfor mye fint. Det er en trøst at det ikke er så dyrt da :) Elsker de tallerknene!

    Du har det så fint og gjennomført hos deg!

    Ønsker deg en finfin helg!
    klem

    SvarSlett
  4. Ja, er ikke fargen bare lekker ♥
    Jeg har en skål og en mugge i samme stil som fatene dine, og jeg ønsker meg veldig slike små muffinsformer i samme;) Og fatene har jeg ikke sett før... nå er de på ønskelisten og... sukk!
    Var de dyre?

    God helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. ja helt enig, det er en kjempefin farge :) Var idag å så på samme farge på servise på Bohus, de har et James Oliver servise jeg liker. Men kan ikke handle noe nå før jeg har flyttet. Har det på ønskelisten :)
    god helg fra Tone

    SvarSlett
  6. Dem var fine, å så fargen!!

    Spare, spare så kan du kjøpe mange flere tallerkener!

    Klem Anna

    SvarSlett
  7. Herlige farger!Duse og svale...
    Så koselig du har det!
    Ha en fortsatt fin helg.Her skal sola nytes, for nå er det en stund siden sist:)
    Klem..

    SvarSlett
  8. Veldig fin farge! Den fargen har ei venninne av meg på den ene stueveggen, mens de andre er hvite. Knæsjt altså!
    Klem <3

    SvarSlett
  9. Hallojsan goa tove!!

    Vad kul att du har kikat in hos mig och lämnat spår!! Då hittade jag hit till din fina blogg!!

    Den gröna färgen på din keramik är ljuvlig..bryter av lite mot det vita.
    Den lilla gngstolen är ett riktigt fynd!! En duktig loiten målartjej såg jag där också!!

    Ha det gott!! klem Sanne

    SvarSlett
  10. Ja den fargen er nydelig ,myk turkis/grønn farge :)love it !
    Jeg har vært på klokke jakt i sommer ,den jeg hadde på stua ble ødelagt !Likte super godt den du har ,akkurat passe stor !
    Flott blogg !

    Hilsen fra meg :)

    SvarSlett
  11. Den fargen var nydelig:) Ib laursen har så mye fint:) elsker fargene de har i sitt interiør:) Vi har Ib laursen her hos Myrullpiken, og spørs om ikke vi må ta inn noen av de tallerkenene der:) he he:)

    Ønsker deg en koselig søndag:)

    Gode klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett
  12. Så fine =)

    Ja inspirert av Passion 4 baking, utrolig artig å holde på med!

    SvarSlett
  13. Kjempelekre :)Aldeles nydelig farge dette.

    Ha en fin kveld videre, klem ♥

    SvarSlett