torsdag 4. august 2011

Torsdagskveld...


Dagene flyr...
og kveldene likeså....


I kveld har ungene 3 venninner på overnatting!
Vi har kost oss med nybakt, varm sjokoladekake og fruktsalat med vaniljesaus <3
Og sett på "Allsang på grensen" :)
Kjempekoselig :)


I går kjøpte jeg meg denne boken...

"Norges vakreste sommerSteder"

Ikke rukket å lese den, men bare bladd litt i den ...ser utrulig flott ut, så gleder meg til å sette meg ned en kveld med god tid :)


Flotte bilder å drømme seg bort i ; )
Og ideene til diverse prosjekter strømmer på :P



I morgen er det fredda`n dere....
Noen helge planer?

Klem Tove


3 kommentarer:

  1. Hvor blir det av dagene?! hihi! Godt å høre at dere har kost dere.

    Jeg og mannen skal på romantisk utflukt til arendal i helgen, jeg gleder meg :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder og herlig beskrivelse av torsdagskvelden. Vi må bare nyte i langdraget før skolen tar til :).

    Denne helgen har vi planer om festival. Planen vaklet litt pga. fergeproblemene, men nå ser alt ut til å være på G igjen. Skal dere til Havnnes?

    Kan kjøpe sprayen for deg viss du vil, men rekker nok ikke i morgen. Kan sende over helgen?

    Stor klem :)

    SvarSlett
  3. Å, så koselig bok. Sikt er så deillig og avslappende og sette seg ned med <3

    -Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem fra Karina : )

    SvarSlett