tirsdag 1. november 2011

Tirsdags tanker...


Kjenner meg litt rastløs i dag...
Ikke ofte det egentlig skjer:P
Hadde formen vært på topp, hadde jeg nok ommøblert eller noe slikt ...
:)
Hjemme med minstemor på 2.dagen. feber og snørr + hoste er det som feiler lille snuppa.
I dag vil hun heller ikke sove, så nå har jeg lagt henne for 2.gang...
Ikke så lett for henne stakkars!


Tid for lysfat er det iallefall, så prøver å lage det litt koselig her :)
Ute er det grått og regn....
Håper du har en fin dag :)


Klem Tove


12 kommentarer:

  1. Så fine lysfat du har. Koselig stemning på bildene dine.
    God bedring til minstemor, får håpe hun er frisk og rask snart.

    Takk for koselig kommentar. Angrer ikke på at jeg gjorde litt mer utav Halloween, og har en strålende fornøyd jente nå. Høres ut som dere hadde det fint igår også.

    Ha en super tisdag.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Så koselig me lysfat... Eg e litt sånn der no at eg ikkje orke gjøre nåkka før eg kan pynte te jul.. hehe ;) joooda må vell bærre ta meg i akt her ;)

    Tvile før at det blir nåkka Halloween gåing når dem blir større, e lite "unge" folk her i området å gamlingan får dem ikkje lov å plage... hehe ;) Så da får det bli til mor og far og til min tante... hehe ;) Heldig akkurat der me at vi bor på landet... ;)

    Heime dag her og... Lillegutt har vært sjuk sia Onsdag ;/ Halsbetennelse og Lungebetennelse!
    Han har ikkje spist nåkka særlig sia Fredag!

    Go bedring te di lillemor <3

    SvarSlett
  3. Koselig ble det i hvert fall..

    Jeg med jenten min jeg også, så det har blitt husarbeid på meg i dag. Men det må jo til det også..

    Ha en fin dag og god bedring i hjemmet!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder ♥
    Deilig med kos og lys inne når det er gufsevær ute;)
    God bedring til lille, ikke godt og være syk nei!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Koselig på lysfatet ditt Tove !!
    Mitt blir forandret på nesten hver dag :))
    Får stadig en ny idè vettu...

    Ønsker dere god bedring !!

    Novemberklem fra meg :)

    SvarSlett
  6. Så fint lysfat! Så utrolig dekorativt med de kronelysan som lå på sida der :)

    Her er også lillemor syk, så i morgen blir det hjemmedag på oss. I dag måtte bestemor trå til som barnevakt. Får håpe de blir fort friske, småprinsessene våre :)

    Nå so mørket virkelig begynner å senke seg her nord, så merker jeg at energien og lysta til å gjøre noe i huset forsvinner. Jeg teller dager til 1. søndag i advent, for DA våker jeg til liv igjen!! :-D
    Var innom Nille i dag og de har faktisk fått utrolig mye fine juleting. For ikke å snakke om KID! Gleder meg til juleshopping!

    Klem

    SvarSlett
  7. Huff....ikke noe koselig med syke barn. Håper lillemor blir fort frisk igjen.

    Koselig lysfat du hadde ordnet til....er veldig glad i sånne. Fikser og ordener til på mine egne fat hele tiden....brenner mye lys nå i mørketiden :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  8. USj... god bedring til lillemor!

    Nydelig lysfat :)

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  9. God bedring til minstemor:)
    Lekkert lysfat du har laget til! Lys er virkelig et must nå som høsten er her for fullt og vinteren nærmer seg:)

    Ha en fin onsdag
    -Rita

    SvarSlett
  10. Du fikk det koselig i alle fall:) En riktig god bedring til den lille!
    Her har det vært vårlig i dag:)
    Flott tolkning av fotokonkurransen over her:) Lykke til!
    ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  11. Hei Tove!
    En stund siden jeg var innom, men ser du styrer på. Masse fine bilder av interiør og ikke minst halloweenklar jente :) Var feiring her også,, og ennå ligger det gotteri etter kalaset.
    Er nok tiden for forkjøleleser. Lillebror er også hjemme med tett rørsystem. Hørte den var langvarig denne gangen så vi får bare ta det som det kommer. Har nå planer om å bake i morgen så det er nå noe for den lille som helst vil på skolen :)
    Du vokser stadig i antall følgere! Artig. Gratulere :)

    SvarSlett
  12. Hehe,, forkjøleleser... antakelig verre enn svinefluen ;)

    SvarSlett