søndag 6. mai 2012

canon girl

har en ny utfordring på gang :)

Denne gangen vil Maia se våre camera !!!


Jeg er lykkelig eier av et
Canon eos 60 D 


Veldig fornøyd med det, selv om jeg fortsatt har veldig mye å lære!!


Som ekstra camera, har jeg mitt gamle canon eos 1000 D!
Har vært veldig fornøyd med det også- frem til jeg prøvde mitt nye ;)
Bildene jeg viser her i dag, er tatt med min mobil- sony ericsson xperia arc!



Har en helt enkel og grei camera veske,
men den rommer litt for lite, så høyt på ønskelisten (som er laaaang) står en ny camera veske!!!


Med disse bildene er jeg med i enda en






4 kommentarer:

  1. Såå gøy at du deltar :)

    Finfint utstyr du viser her!

    Finfin søndag til deg og dine! Nyt den og kos dere masse.

    Her ligger jeg til lading og mamma skal stå for middagen, så max relax på denne frøkna :)
    Smil&klem

    SvarSlett
  2. You go girl....Canon girl ;)

    Klæm :)

    SvarSlett
  3. Åh, kunne også ha tenkt meg en oppgradering av kameraet mitt ja :)

    SvarSlett
  4. Wow Tove,du he det på stell,som vi seier her på Sunnmøre:)
    Flott utstyr!

    Lykke til i utfordringa!!!
    Klem frå Mette.

    SvarSlett