torsdag 31. mai 2012

Rom 330...

Tusen takk for alle de koselige ordene dere legger igjen her hos meg :)
Alltid litt skummelt å legge ut bilde av seg selv, men her inne er det jo ingen fare
<3
Dere er bare best!!!
Trodde jeg skulle legge ut flere Kreta bilder allerede mandag...
men dagene flyr og er fylt opp med div. hver dag!  
Men her kommer iallefall noen av rommet vårt på Alexandra beach :)


Rommet var kjempestort og fint!
Og ikke minst helt reint!!


Vi hadde 5 sengeplasser + barneseng som vi betalte ekstra for.


Fra kjøkkenet var det en liten trapp ned til sove avdelingen.
Store fine skap, så man slapp å ha det rotete ;)


På hovedsoverommet var det sminkebord.
Dette overtok min eldste datter fort...så jeg satt ikke stort der nei :D


Vi hadde vegghengt flatskjerm på rommet....Vet ikke om det sto på noen ganger...
Ingen som hadde tid å ligge i sengen å se på tv iallefall ;)


Litt havutsikt fra balkongen, men som du ser- palmene skjulte det meste ;)


Glømte å ta bilder av badet.
Det var helt enkelt med badekar uten tropp.
Veldig dårlig vanntrykk i dusjen, men alltid varmt vann.



Som dere skjønner har vi kost oss veldig :)
Vi reiste sammen med gode venner som har 4 barn i alderen 1-16 :)
Deres rom var ca 100 kvadrat og balkongen 18 kvadrat :)
Det største på hotellet!
Vi målte ikke vårt, men trangt hadde vi det ikke ;)
Det eneste negative med vårt rom, var at vi ikke hadde heis.
Slitsomt å dra barnevognen opp 3 etasjer flere gang for dagen...



Ønsker dere en fin torsdag :)
Fikk du reiselyst nå?

Klem Tove

3 kommentarer:

  1. Så herlig. For snart ett år siden var vi på kypros. Lengter tilbake...
    Kos deg
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Drømmer meg helt bort, har så lyst å reise, men passer litt dårlig at the moment da jeg snart er 38 fullgåtte uker....Får ta det til høsten!!
    Sr uty som dere har hatt en fantastisk tur:-)
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Hei søte vennen :)

    Ååå..dette så så herlig ut! Nå fikk jeg så feriefølelse :) Sommer og sol og bading hele dagen - får ikke blitt bedre :)

    Nydelige bilder, og et kjempefint hotell dere bodde på :) Og palmer og hav er nydelig utsikt det :) Kan godt skjønne dere har storkost dere :)

    Ha en fin dag, vennen, og tusen takk for så koselig hilsen hos meg:)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett