fredag 1. juni 2012

Helg og min GG favoritt

Denne uken gikk fort :D
Herlig med helgefri igjen ;)

Tenkte å vise dere min Green Gate favoritt i dag :)


Husker desverre ikke navnet på denne...Gjør du?


Ingen som selger GG her på øya,
så jeg må enten på Princess på Storslett eller til Tromsø på Taras når jeg vil ha mer :)
Kjøper stortsett en ting om gangen...


Etter disse bildene ble tatt er det kommet
 en til kopp og en til bolle i samlingen ;)


Krysser fingrene for at de ikke går ut av produksjon før jeg har kjøpt det jeg vil ha...
Det er nemlig skjedd med Ib Laursen serien min :(
Får ikke tak i krusene til asjettene i den isblå serien...HULK..
Rakk å kjøpe 8 asjetter og 1 krus...
Skikkelig kjipt!!



Ønsker dere en strålende helg!!
Spesielt til alle dere som har konfirmanter denne helgen :)
Jeg har fått noen foto oppdrag og et kakeoppdrag så det er sååå stor stas :)
Gleder meg til fotoshootene!!

klem Tove


11 kommentarer:

  1. Ja denne serien er min favoritt og! Har begynt å samle på kaffeservise i den hviteste av de, og den heter fat White! Husker ikke va den blå med små blomster heter, men det kan jeg nok finne ut..
    Jeg er og litt redd for at jeg ikke skal få nok før den forsvinner! Er ikke ofte jeg er på butikk med gg heller, og så er det smått med koppebudsjettet;)

    Ha en fin helg!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. nå kjører jeg på med kommentarer her, men så ikke bildene skikkelig først(dårlig nett) men nå har jeg sjekket at den koppen lengst til venstre på nederste bildet heter penelope blue, den i midten heter fay white og den siste er fay blue...

    SvarSlett
  4. Fay Blue er min favoritt:)

    SvarSlett
  5. Hei vennen :)

    Så nydelige kopper og servise fra GG :) En veldig fin blåfarge :)

    Jeg har også begynt å samle på GG, den som heter Dora, den går i hvit og lysgrå :)

    Har veldig lite foreløpig, men får ønske meg litt til jul og bursdag :)

    Ha en fin kveld og god helg :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  6. Me love GG :)

    Skjønn serie dette, jeg har ikke så stor samling enda, men kjøper en kopp eller skål sånn innimellom- er jo veldig lekkert!!

    Ha en fin helg -
    Klem JATTE!:)

    SvarSlett
  7. Hei min vakre bloggis,
    takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg i det siste, det varmer og gleder enormt... Jeg har slitt litt med å finne tilbake til bloggemodus etter hackingen, men jeg merker bloggegleden igjen er gryende :)

    Green Gate er såå koselig og dine favos var fiiine!

    Fineste lørdagskvelden til deg! I kveld er det reker og hvitvin med gode venner - så herlig!
    klemklem

    SvarSlett
  8. Kan tipse deg om den danske nettbutikken http://mollegaarden.dk/maerker/greengate.html?p=11 Der kan du finne mye Greengate og man betaler bare kr.150 i frakt , de betaler alle tollavgifter, så du kan bestille så mye du vil og du slipper å tenke på ekstrautgifter med toll og moms. Det beste av alt du får det hjemkjørt på døren uten ekstra omkostninger !! Har kjøpt hos dem mange ganger og er kjempefornøyd (mye billigere priser enn norske nettbutikker)De selger også Ib Laursen.
    Klem fra Irene

    SvarSlett
  9. Disse er nydelige:)
    Elsker blått og hvitt ♥

    SvarSlett
  10. Hei søte deg,
    er bare innom for å si at du vant inne hos meg :)

    klemklem

    SvarSlett
  11. Elsker greengate,man kan liksom ikke ta feil når man velger noe fra GG. Tusen takk for at du stakk innom meg og tok deg tid til å legge igjen noen ord. Hytta dere har jo en helt sinnsykt fin beliggenhet da! Blitt veldig bra inni også. Ha en fin dag Klem fra Elisabeth

    SvarSlett