tirsdag 15. juni 2010

En nydelig presang!!


Min aller første TILDA engel : D



Jeg er OVERVELDET over dagen min i går!!!
Var ingen stor dag...bare 37 år, men jeg fikk noen fantastiske gaver !!!!



Denne nydelige TILDA engelen fikk jeg av en kjempe god venninne som heter HANNE : )
Hun er utrolig flink med symaskinen- en kreativ sjel og 1000 ideer ; )
TUUUUUSEN TAKK HANNE!!
Hanne skrev i bursdags kortet til meg: "Enhver blogger MÅ ha en Tilda engel"
Helt enig Hanne ; )

Skal vise dere en til gave senere ...begge disse ga meg tårevåte øyne!!! Så gølad så glad : D
Må også få takke for de koselige hilsningene jeg fikk i går!! Både her og Facebook og på mobilen!! Utroooolig koselig å ha bursdag må jeg si ; )


6 kommentarer:

  1. Ååå - så nydelig engel ♥ Forstår godt at du ble kjempeglad for denne gaven, ekstra gøy når det er en venninne som har laget den ☺
    Klem

    SvarSlett
  2. ♥ GRATULERER med dagen i går!
    Gledar meg at du hadde det så godt på din dag:)
    Alle bursdagar er ein stor dag;)

    Tildaen din var nyyydelelig♥

    God tysdag:)

    Klem frå AStrid♥

    SvarSlett
  3. Et flott eksemplar av Tilda engel, gratulerer med dagen.

    Tirsdagshilsen fra
    Marianne

    SvarSlett
  4. så utrolig snill venninne du har. og veldig flink da :)= Jeg liker bloggen din! Gleder meg til neste innlegg!
    Ha en super dag videre

    SvarSlett
  5. Gratulerer med gårsdagen!!!

    Så fin Tilda, den var utrolig søt.
    Gleder meg til å se mere av tinge du fikk.
    Klem Klem.

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mykje med gårsdagen:)) Kjempefin Tilda engel!:)
    Så kosleg at du likte uroen min:) Du må gjerne låne bildet:)
    Ha ein fin dag!
    Klem:)

    SvarSlett