tirsdag 22. juni 2010

værsyk....


Det er så lite inspirerende bloggervær for tiden....
Må si jeg blir like skuffet hver morgen jeg våkner!!
Regn, regn, regn
vind, vind, vind....
værsyk er det rette ordet!!




(Dårlige mobil bilder...)
ungene som samler skjell og leker i fjæra...




Måtte ta bilde av hurtigruta som  mannen og datteren min reiste med i forrige uke! Fikk sms fra dem om bord at de så på huset vårt fra Panoramaen : D
Hurtigruta har 2 anløp hit hver kveld. Koselig når den kommer forbi huset!

Håper inspirasjonen kommer snart...
Har jo noen halv feridge prosjekt som står på vent enda...
og nå er det bare 3 uker igjen av permisjonen min itillegg...snufs....
Håper dere har myyyye bedre vær en dette!!!






1 kommentar:

  1. Så utrolig dumt at været ikke er med dere. SYnes virkelig dere fortjener det nå!

    Så fin header du har laget =) Kan jeg spørre hvilket program du bruker?

    Klem Klem, C.

    SvarSlett