fredag 11. juni 2010

hagebilder...

Endelig litt ute bilder fra mitt hus:)
I dag har solen skint...om ikke fra skyfri himmel...men vi er ikke kravstor her nord og tar imot hver stråle med åpne armer ;)




Fikk kjøpt meg litt sommerblomster i dag! Husker jo aldri navnene på disse....
Vi har klart å knuse den ene utelampen, så høyt på den laaaaange ønskelisten står nye HVITE utelykter ; )




Deilig med litt friske farger her ute!!




og putene til verandamøblene fikk ligge på i dag...





i den nye baljen min skal jeg plante blomster i morgen...akkurat nå står de halv visne der
(har hatt de inne til nå)


Jeg håper på sol i morgen og ; ) Da blir det planting!



"måll" er kjøpt inn...



og på plantedagen på skolen kjøpte jeg disse...som jeg håper skal blomstre flott utover sommeren :)
Dette blir spennende!!

Ønsker dere ei kjempefin solfylt helg!

Klem Tove

6 kommentarer:

  1. Hei, Tove! Så mange flotte bilder! Så flott uteplass dere har, med nydelig utsikt til sjøen:) Vakkert!! Håper dere har bedre vær i nord enn her i sør! Her striregner det, så det blir ikke gjort så mye i hagen om dagen;) Håper på bedre vær i helgen ...

    Ha en riktig FIN helg!!!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  2. Så fint du har pyntet med sommerblomster på uteområdet ditt. OG for en utsikt du har fra verandaen din; herlig!! Håper du får flere flotte dager hos deg, slik at du får fortsatt med dine uteplaner ☺

    Klem fra fru Strøm

    SvarSlett
  3. Så koselige hagebilder, fine uteplassen =)

    SvarSlett
  4. Hei♥
    Såååå flotte bilder frå din uteplass!
    God stemning og herleg utsikt♥

    Bloggen din er kjempe fin!

    Ønskar å takke deg for gode ord♥

    Nyt helga♥

    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  5. Så fint med utsikt utover sjøen:)
    Koselig å friske opp med litt blomster, håper det blir sol og fint vær hos deg imorgen:)

    Ha en fin helg

    SvarSlett
  6. Hei Tove
    Flotte bilder, ser ut som vi har hatt noenlunde samme vært :) Koselig fuglehus, uteplass og flott utsikt… Ja, får se om det ikke blir litt planting her også i morgen. Ønsker deg en knall lørdag, klem fra Mette

    SvarSlett