søndag 15. august 2010

Hjemme igjen

Hjem kjære hjem : ) Borte bra, men veldig godt hjemme og ; )
 Har hatt 4 flotte dager på hytta!!



Fikk gjort litt fornuftig i helgen..hengt opp et veggord bl.a ; )



ble hengt opp på spisskammers døren.....



forrige gang vi var på hytta fikk jeg opp en til hylle i kjøkken kroken...Ble fri for batteri på cameraet da, så TTT


En liten hylle med mine få greengate ting : D Har falt for den blå serien!!

Min kjære fikk malt et strøk på verandaen mens solen skinte

Gleder meg til vi får skiftet panel og malt resten...men vi har utsatt det enda et år!


I morgen starter en helt ny hverdag for meg...Skal begynne i ny jobb...etter 18 år som kokk går jeg over til skolen...skal jobbe på videregåendeskole på matfag linje : D Gleder meg kjempe mye...og er fryktelig spent!!

Ønsker dere alle ei flott ny uke : )
Klem Tove

6 kommentarer:

  1. Så koselie bilda :)

    Masse lykke til i ny jobb :)

    Søndagsklæmma

    SvarSlett
  2. Lykke til i ny jobb!
    Så superspennende.

    SvarSlett
  3. Så koselig blogg, legger meg til som følger!
    Ser jeg har en lik hylle du har på kjøkkenet, første bilde, bare min henger i trekvit på vaskerommet...er fra de forrige eierne. Så da skal jeg jammen skru den ned og male den:)

    Klem fra meg...

    SvarSlett
  4. Hei!

    Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Så skjønn blogg du har, legger meg til som følger, jeg!

    Nydelige blå lattekopper, jeg har like!!!

    Klem fra Elisabeth-

    SvarSlett
  5. Kjempefint veggord- og sant er det også :) Ser du har noen søte skatter fra Green Gate, jeg elsker det blå med polkadots ;)
    Lykke til med ny jobb!!
    Klem :)

    SvarSlett
  6. For en flott hytte dere har, superfint veggord! :)

    SvarSlett