søndag 8. august 2010

slektstreff og arbeidshelg for min del...

Heisann :)
Med både jobb-helg og slekts-treff, så ble det altfor lite tid på bloggen i helgen...
Håper jeg får litt bedre tid i dagen som kommer! Vi har vært så heldig med været! Mens jeg har vært på jobb, har hele slekten vært på diverse fjellturer og fjæra turer!! Kost seg skikkelig har de :)
Men heldigvis fikk jeg vært med på det viktigste på lørdag!! Hoved middagen!! Det var utrolig koselig!! Selv om jeg var trøtt og sliten etter en hel dag med matlaging, bordpynting og blomster sanking ; )
Alt ble veldig bra!!

tema for festmiddagen var havets fristelser, så vi har jobbet hardt med å lage all slags fiske retter : )

Nå er det sovetid , for i morgen starter en ny uke med jobb!!
Ha en god natt
Klem Tove

1 kommentar:

  1. Fint du fikk med deg det meste av treffet da..koselig med sånt!!

    SvarSlett