fredag 14. januar 2011

Endelig fredda`n !!

Ukas beste dag er her : ) 
Fredager er hærlige dager altså!!!
I dag skal jeg vise dere litt av pakke nr 2 (som kom i posten forrige uke :)


Nye gardiner : )


Vi var så heldige å få litt penger til jul, så da var jeg snar å sjekke ut gardiner hos Jotex!!
Falt for disse, men er litt skuffet over at mønsteret heller mer mot brunt en mot grått..... 



Men ellers liker jeg den landlige, romantiske stilen veldig godt!!


Har og kjøpt like gardiner til stuen, men i lengder og ikke lift!
De får komme opp når vi vasker stuen til uken; )


Amaryllisen min er fremdeles helt nydelig!!
Kuttet den fra løken på nyttårsaften og satte den i vann...Nå blomstrer den så fint!!


Masse frukt er kjøpt inn, så i kveld blir det deilig fruktsalat : )


Ha en hærlig helg

Klem Tove

10 kommentarer:

  1. heisann. Ja er fra storslett jeg :) bare å sette deg opp som følger av bloggen min om du ønsker det.
    Ellers anbefaler jeg deg veldig å bli medlem av sykroken.no .. :)
    mvh

    SvarSlett
  2. Takk :) alltid gøy med nye følgere. spesielt de som er aktive ..
    Gleder meg til å se hva du også lager :)

    SvarSlett
  3. Lekre gardiner!!! Synes ikke det gjorde noe om teksten går mer i brunt, jeg. Står jo i perfekt kontrast til veggfargen.

    Jeg har også kuttet de siste amarylisene fra løken og satt i vase. Vakre blomster.

    Kjøkkenet ditt ser veldig koselig ut forresten.

    Go' fredagskveld!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  4. Kjempefine gardiner og koselig kjøkkenkrok! Kunne godt tenkt meg slike ja. Tror jeg tar en tur innom Jotex jeg også, liker meg der :).

    Skjønner så godt det du sier hos meg, at det blir lite tid til annet enn pust på sofaen når dagen er over. Husker det så inderlig godt. Hvor sliten jeg var da jeg startet opp igjen for fullt da minstemann var ett år.

    Årene går alikevel fort, også kommer neste fase. Nå er han 5, og har ett eget sosialt liv han pleier på fritiden :).

    Jeg har også den fordelen at jeg har fri på dagtid, fordi jeg venter på studiestart i februar. Gleder meg til det, og håper dørstokkmila forblir lav, også etter det ;).

    Så artig at du kjenner Hermod,, bak Reisa-sirupen! Den var nydelig, og multer ble min favoritt :). Vet du,, vi snakket om både Mydland og Tømmernes.. Tror Mydland får leveringer fra dette slakteriet fra tid til annen :).

    Nyt kvelden :)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder! De gardinene var innmari fine, passet godt inn hos dere.

    God helg!
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  6. Tusen takk for gode ord! Det ble jeg glad for å lese. :)

    Så flott gardinkappe, det trykket var også skikkelig fint. Så vårlig ut med den gardinen, syns jeg. Slipp alt lys inn, det er deilig, det. :) God helg!

    SvarSlett
  7. Så flotte gardiner!

    Ønsker deg en fin helg!

    Fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  8. Jeg trengte ikke mer enn det siste blogginnlegget for å se at jeg må følge deg videre :) God helg!

    SvarSlett
  9. Kjempefine gardiner! Synes det var fint med litt bruntone i, jeg!:)

    God helg! Klem Nina

    SvarSlett
  10. Så nydelige gardiner! Takk for tipset om Jotex - aldri sett den nettsiden før jeg, og der var det mye fint! Tror det blir stuegardiner også derfra gitt ;-)

    SvarSlett