onsdag 12. januar 2011

Jippi Online igjen !!

1 uke uten nett virker ganske så lenge, men utrulig hvor mye man får gjort når man verken kan blogge, sitte på facebook eller lese andre blogger på pc.....!!

Her har det pågått en aldri så liten oppussing....
Vaskerommet!!
Fra fersken farget til chi : ) ...eller HVITT om du vil!!

Endelig er alle rommene i huset vårt malt lyse!!
Deilig!!

Her kommer et lite bilderas....


Ubeskrivelig godt å bli kvitt den fargen!! Har vært her siden huset ble bygget ...19 år!!


Enda mye rot her!!
Fikk nemlig symaskin til jul ( HURRA) : D
Så da måtte jeg ha syrom også!!


Så kvelden er brukt til å lese bruksanvisninger- og til å skjønne
hvordan den ...undertråden skulle festes......
Vi har senket benken litt for å få den i syhøyde...men jeg tror den enda er litt for høy...
Må kjøpe en bedre stol....
(Dyrt med symaskin ja ; ))



I morgen skal jeg vise litt av alt jeg hentet på posten på søndag : )))
GØY med pakker !!

Nå er det sovetid: ) Men i morgen blir det litt mer ordning på sy-vaskerommet og en bloggrunde!!
Nattinatt alle sammen !!

Klem Tove

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake! :) Godt og bli kvitt slike gamle farger. Lyst og lekkert ble det. Gratulerer med symaskin. Noe som står øverst på ønskelisten min.
    Ha en fin dag! Gleder meg til og se hva som befinner seg i pakkene dine :)

    Klem Ingunn

    SvarSlett