lørdag 15. januar 2011

Litt flere bilder fra sykroken...

I den siste pakken min kom det ting fra Hobbyklubben : )
Måtte jo melde meg inn der når jeg fikk symaskin ; ) 

Rosa syskrin må man jo ha ; )


Litt sybøker og diverse syutstyr....Dette må vel bli bra ? : D
Julebøker...så har jeg god tid om jeg tør å prøve meg på noe slikt ; )


Lille inspirasjonskroken på vaskerommet...Ikke alt er klart. Må ha et par hyller og div...


Bånd i flere varianter!!
Elsker de "snellene" (eller hva det nå heter ; ))...


Og et par babyglass er fin oppevaring for småting!!

Ha en flott lørdag alle sammen : )

Klem Tove

5 kommentarer:

  1. Så koselig å ha en liten krok der man kan ha alt stående framme til enhver tid. Jeg har en tilsvarende krok under planlegging, men ting tar tid... Nå bruker jeg kjøkkenbordet hvis noe skal sys, og da må jo alt ryddes vekk mellom hver gang.

    Ha ei fortsatt fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så ryddig og flott!
    Er så kos med inspirerende plass å sy.. Kos deg :)

    Ha en super helg!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Å så koselig sykrok du har ordnet deg=) Heldige du som har plass det det. Gleder meg til å se hva du syr, er så artig å kunne sy.
    Har også slikt syskrin fra hobbyklubben;)

    Kos deg resten av helga.

    SvarSlett
  4. Så koselig med en inspirasjonskrok a gitt! Sneller er så fint :)

    Fortsatt god helg til deg!

    SvarSlett
  5. Så masse søte små ting!De snellene er superfine!:-)

    SvarSlett