søndag 20. juni 2010

Sommerferie



Denne helgen...som alle andre helger har gått fort...





Nå har ungen sommerferie, og i natt har min eldste datter 3 venninner på overnatting...Måtte ta bilde av dem:




tinkivinki, lala...dipsi og poh.....   ; )
Teletubbie.. :)


I morgen håper jeg på en regn fri dag...lenge siden sist!!
Har veldig lyst å få plantet ut sommer plantene...de ligger fortsatt i bære posene ...Ville sikkert ikke overlevd det været de siste dagene...brrrr....

Ha en fin søndags kveld




7 kommentarer:

  1. Hehe:)
    Eg har eit par slike teletubbiar i heimen og;)
    Likte headeren din kjempe godt♥
    Vakker!

    Takk for fine ord frå gode deg♥

    Her har vi ferie også;)
    Har to skulejenter og jobber sjølv i skulen!
    Litt rart å tenkje på...2 mnd er ei herleg lang stund♥

    God ny veke:)
    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  2. Hei Tove
    Nydelig header! – syns den ble kjempefin :-) deilig med sommerferie da, håper bare været blir litt bedre… Ønsker deg en flott ukestart, klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Hei og takk for hyggelig hilsen! ;-) Du vet vel hva jeg snakker om sånn værmessig!?

    Nå må jeg titte litt mer her inne! Håper det er greit at jeg legger deg til i bloggelista mi?

    Ønsker deg en super dag! ;-)

    SvarSlett
  4. Headeren var kjempefin:)
    Det fine med dårlig vær er at det går an å blogge litt...men vi ønsker oss litt sommer da:)

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  5. Likte veldig godt headeren din :)
    Sæ søte de var i dressene sine!

    Ønsker deg en fin uke :)

    MAIAklemmer

    SvarSlett
  6. Hei!
    Koselig blogg :) Og veldig fin header :)
    Håper været blir varmere hos dere nå? Her i Stavanger er det overskyet, men litt sommerlig allikevel.
    Siste skoledag for ungene også - de var fornøyde da de gikk i dag *smiler*
    Ha en fin tirsdag!
    Kjersti

    SvarSlett
  7. Har en teletubbie på snart 13 år her, hihi... :)
    Her er det også sommerferie, så her er det full fart med fem barn. ;) Nydelig header du har fått deg Tove, den likte jeg godt ! ♥

    Ønsker deg en god og fin dag, håper solen skinner hos deg ! ♥

    Klemmer Anette

    SvarSlett