torsdag 10. juni 2010

venter på solen!!


10.juni.....

Venter fremdeles på solen ...ikke mye å ta bilder av ute hos meg nei !!
Men i morgen er det plante dag på barne skolen, så da skal jeg iallefall kjøpe meg sommer blomster...og de skal plantes i helgen!!
Dermed Basta ; )
Da får det bare være regn og kaldt...for ikke snakke om sludd ( !!!!!! ) som vi også har opplevd de her dagene! 
 Nå vil jeg ha det litt pent på utsiden av husets 4 vegger!
Og snart er det helg til og med : D

I dag har mitt minste lille tante barn bursdag <3 Jenny Mikine fyller 2 år <3 Og henne skal vi feire i helgen! Det blir kos!!

Ha en fin torsdags kveld

Klem Tove

3 kommentarer:

  1. Her er det helelr ikke sol, men varm er det, 21grader nå klokken 22.30...

    Håper det snur snart, nå fortjener dere noe godvær!
    Klem Klem.

    SvarSlett
  2. Hei Tove
    Ja, varmt har det heller ikke vært her. Mine planter står på rekke og rad langs husveggen. I le for vind og solvent, men det er så langt de er kommet! Gleder meg til det blir varmere slik at jeg kan sette dem litt rundt på verandaen… Nydelige bilder av engler og nostalgiske bilder… Ønsker deg en flott feiring av ditt tante barn og ha en super helg…. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Så koselige bilder! :)

    Ønsker deg ei riktig god helg!
    Klem

    SvarSlett