tirsdag 2. mars 2010

Hyttetur

Velkommen inn en tur : )
Jeg nyter enda livet på hytta...en kjapp tur på nett : ) Lenge siden sist! Tenkte jeg skulle vise noen bilder herfra! Vi har som sagt ikke gjort noe utvendig ...ikke på fremsiden iallefall. Kun byttet ytterdøra.Så her har vi en stor jobb foran oss til sommeren. Gleder meg til fasaden blir hvit og fin ; )





Grader stokken virker desverre ikke, men er sjarmerende på sin måte. Min eldste datter lagde den da hun var 4 - 5 år (i barnehagen) Synes den passer fint på hytta ved havet!














veldig mange ørner å svever her oppe....Flotte fugler! Men litt skumle når de kommer så lavt...

denne henger i gangen....ikke fått vann siden i høst...kremt....

 På døra inn til badet får du denne velkomsten...




























Stue kroken..ikke store plassen, men vi trives veldig godt her!

kjekt med bilde lister...enklere å bytte ut bildene  og mindre hull i veggene ; )

2 av 3 barn <3

2 engler holder vakt : )

en halv gammel kaffe kvern...

et søtt gammelt fat som dukket opp da vi ryddet før oppussingen!

det blir tent mange stearin lys i mørketiden!

Lyngs alpene!Fantastisk utsikt fra hytte vinduet!


et morsomt skilt langs veien : )

jeg triller tur : ) Flott vinter ferie vær!

...litt enkel baking på tur må jo til! I går var det muffins...

kan ikke bli enklere....en bolle, en visp, litt vann og smeltet smør og en pose toro muffins....

muffins former ...

...og vips...et brett med nystekte ( litt svidde..) muffins...(hadde en baby som våknet i det de burde blitt tatt ut av ovnen ; )

på et lite fat...inn i små og store mager...og plutselig var det tomt...Alle ble spist opp i et jafs ; )
Ja dette var et lite innblikk i hytte livet denne gang! Håper dere har hatt ei flott helg, og en fin start på en ny uke! Her skal vi fortsatt feriere litt til HELDIGVIS!!! Kooooser oss!
I morgen skal jeg bake rundstykker!
God natt : )

2 kommentarer: