fredag 26. mars 2010

vår koselige butikk

I går var jeg en tur innom "Midt i værre" igjen : ) Elsker å gå rundt der å se på alt !


Denne gangen var det kommet nye puter...og ikke hvilken som helst puter nei...Birgit har sydd dem selv !!

Her blir dem vist frem av ei som var på jobb : )
                                                       Jeg syns de var kjempe fine !!

De nederste putene er vistnok sydd av gamle pledd : ) I LIKE !!

se på denne nydelige koppen med tefat og asjett....Vakkert!

Dette bildet har jeg falt helt for...Nydelig!
Har kjempe lyst å kjøpe...men man får jo ikke alt man ønsker seg ; )

flere flotte puter oppi denne nydelige brisken !

Men jeg gikk ikke tomhendt hjemover...
kjøpte denne sink bøtten
(disse bildene nedenfor er hjemme hos meg)



ved siden av sofaen er det kjekt å ha litt lese stoff..


denne lykten kjøpte jeg i butikken før jul!

2 kommentarer:

  1. Ååå så mye lekkert :)
    Den brisken vil jeg ha... men det er for mange mil unna dessverre... :( Har vært på jakt etter en lik men ikke funnet. Så viser det seg at den er i Nord hi hi :)
    De putene som er laget av pledd var rålekre! Nydelig sinkbøtte, og lykten din var herlig! :) Masse fint!
    Takk for din nydelige hilsen på bloggen min, du er så god!
    Ønsker deg en flott dag og lykke til med malekosten! :) Blir sikkert flott! :)
    Goklem Anki

    SvarSlett
  2. Så koselig butikk det så ut til å være, og de putene var kjempefine!! Sikbøtta og! :-) Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett