onsdag 17. mars 2010

YES !!

i dag skal jeg på baby treff : )
Gleder meg! Vi skal til en liten øy utfor her som heter Arnøy! Så da blir det bil og fergetur !
 Kjempe koselig å være sammen med andre med like store barn som jeg har !!

Og mens jeg er på treff, kommer endelig skjenken min HURRA !! Har ventet i 4-5 uker på den nå, så skal bli godt å få fylt veggen der den skal stå! Bilder kommer i kveld er planen!
Skjenken heter York - fra Bohus!

Og det beste av alt er at sola skinner og da håper jeg den smelter bort litt snø ; ))
Ha en strålende dag alle sammen : )

1 kommentar:

  1. Så herlig, lenge siden jeg var på baby treff... savner faktisk den herlige baby perioden!
    Så gøy at skjenken kommer i dag, du kommer til å bli kjempe fornøyd!! Jeg leter meg ihjel etter nye knotter... likte ikke så godt de som fulgte med hi hi .)
    Ønsker deg en fantastisk dag frøken og lykke til og kos deg masse i dag!
    Klem Anki

    SvarSlett