lørdag 20. mars 2010

Opp en trapp...

Til våren skal vi ( forhåpentligvis ) pusse opp trappen og gangene !

Det trengs virkelig!!
Er så utrolig lei den trehvite(gul) trappa....! Og alt ser så mørkt ut...

Finner heller ikke ut hvordan jeg skal ha det der, heller ikke hvordan bildene skal henge...


Så før helgen fjernet jeg alt og prøvde å starte på nytt....

Men fortsatt ikke HAPPY...

Blir det nok ikke før det er malt!
Noen som har trappe tips?
Har skikkelig lyst å tette igjen trinnene og å lage en bitteliten bod under trappen

Akkurat nå er det kun hybel kaninene som holder til under den.... : S

sukk ...Har sett så mange flotte trapper her inne, så jeg er UTÅLMODIG!!!!

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Her i huset har vi akkurat tettet trinnene og laget bod under trappa. Du har kanskje sett det på bloggen min?
    Jeg har også veldig lyst til å få malt gelenderet hvitt nå.... lei av furutrappa!! Men trinnene forbli nok trehvite tenker jeg.
    Ha ei fin helg

    SvarSlett
  2. Hei Tove, så enig med deg. Hadde også en slik trapp i mitt forrige hus, den ble malt egghvit med svart rekkverk, ble noe heeeelt annet. Det med bod under trappen er jeg helt enig med deg i, i mitt nåværende hus er det bod under trappen, grei plass å sko og klær som ikke brukes i hverdagen, det blir ikke plass til hypelkaniner der, hihi. Ha en fortsatt fin helg, klem.

    SvarSlett
  3. Hei hei

    Takk for koselig kommentar.
    Gjør jo utrolig stor forskjell når man får malt opp slike trapper. Blir utrolig mye lysere.
    Gleder meg til å se resultat.
    Fortsatt god helg

    SvarSlett
  4. ååå jeg har også så lyst å male trappene her i huset, men jeg ser for meg det arbeidet med det og akkuratt nå er det faktisk ikke noe jeg prioriterer. Men sukk skjønner veldig godt hva du mener- ønsker deg en videre skjønn lørdag. klem monica ♥

    SvarSlett
  5. Heisann:)
    Tusen takk for kjempehyggelig kommentar!:)
    Jeg malte trappen i det forrige huset mitt eggehvit....ville ikke gjort det igjen. Ble for all del fin....men veldig vanskelig å holde ren.....ser alt støvet så veldig godt...
    Ville valgt en lys, varmgrå på trinnene....hvis de skal males, da:)
    Kanskje en litt artig/fin tapet på vindusveggen over hyllen kunne vært noe?
    huff....vet ikke om disse rådene er helt gode...kjenner at jeg skulle vært i seng for mange timer siden..hehe..
    Ønsker deg og dine en kjempefin, deilig søndag:)

    SvarSlett