tirsdag 8. mars 2011

Bare nyter vinterferien

Dagene går så alt for fort når man koser seg!!
Men heldigvis enda 5 fridager igjen ; )


Jeg har vært ute et par ganger for dagen de siste dagene, for å holde snøen unna....
Men i dag våknet vi til sol og varmegrader : )




Hærlig med lyden av rennende vann...smelting....: )
 Regner med det blir skøyteføre i noen dager først...
så kommer det vel en ny ladning med snø....
Men men...i kveld/natt kommer min kjære hjem fra guttetur ( vært i Liverpool og sett fotballkamper), så da skal han få snørydderjobben sin tilbake ; )
Gleder meg : )





I dag ble det litt bilder fra gangen vår nede...
Har hengt opp en bildelist der...så er det lett å bytte uttrykk når jeg blir lei ; )
Jèn
(kanskje ikke så lett å få øye på den..)  
..har jeg tegnet selv og fått ei til å sage den ut for meg, så malte jeg den bare HVIT (bombe...)



I dag har vi koset oss med besøk av ei venninne med barn : )
Stine har også blogg :


Jeg bakte 20 skoleboller...og alle er oppspist ; ) Hærlig med nybakt gjærbakst
(de 2 siste tok jeg og min eldste datter til kvelds nå : ))
Så høvelig med henne, for vi har jenter i forskjellig alder så i dag hadde vi "barneklesbytting"
Flott med gjenbruk!!



Tenk at over 50 har meldt seg på Giwe Awayen min : ))
Hvis DU vil være med så meld deg på i den linken under her :


Klem Tove




9 kommentarer:

  1. Så lurt med barneklesbytting! Det kunne vi voksne også gjort, man bruker vel knapt halvparten av det som finnes i skapet. Mm, deilig med skoleboller, fikk et hav av vann i munnen her jeg sitter! Ha en flott dag :)

    SvarSlett
  2. Koselig at du nyter vinterferien,, og at det ennå er mange dager igjen :).

    Skolebollene så kjempegode ut, og det var de nok også, ettersom alle er borte.

    Jenta her har også vinterferie og hun snakket om skoleboller idag! Mulig det blir sorten her i morgen ;). Jeg har dessverre ikke anledning å feriere denne uken, men jeg jobber her hjemme, så det skal bli tid til en bollepause ;).

    Kjekke bilder fra gangen din. Lurt å henge skøytene. Jeg lot de ligge på gulvet og da ble det sannelig litt rust på flisene :)

    Ha en fortsatt fin ferie :)

    SvarSlett
  3. Ååå så deilig med vinterferie:) Enig med deg at det er deilig nå som isen og snøen har begynt å smelte.. Nå vil vi ha vår!
    Tenker nok skolebollene fikk bein å gå på, gjærbakst er jo bare så deilig!
    Klem fra Thea

    SvarSlett
  4. Så deilig m vinterferie, jeg har au ferie vil jeg si, permisjon t august. Deilig når snøen smelter og fuglene kvitrer, får mer energi når dagene er lysere. Fine bilder av ganga!

    Di skolebollene så farlig gode ut.
    Kos deg m frustrerte, d skal ihvertfall jeg.

    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Hærlig knaggrekke:-)Her i Sør-Trøndelag er vi ferdig med vinterferien,og våren er igang:-))
    Hærlig!:-)

    SvarSlett
  6. Hei snille og takk for tilbakemelding på innlegget mitt i dag:)
    Huff,ja...får håpe det går i trykken snart så jeg er ferdig med det, men bra noen ser frem til artikkelen da;)
    Fikk vann i munnen av det siste bildet ditt der du...skulle ikke spise noe mere i kveld jeg men spørs om jeg må snoke litt i kjøkkenskapet allikevel;)
    Masse nydelig hos deg!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  7. Heldige dere som har 5 fridager til...
    Imorgen må jeg bake tror jeg... Alle har jo bakt i bliggeland unntatt meg tror jeg!!

    Ha noen deilige dager... Og nyt drypping fra taket...deilig ikke sant!!!

    SvarSlett
  8. Takk for kjempe gode boller=) Er bare supert å ha noen å bytte barneklær med, også er det alltid så koseligt å være på besøk hos deg=)

    SvarSlett
  9. Tusen takk for hilsen hos meg!
    Koselig du har pyntet på knaggen med skøyter:)og de bollene kunne jeg gjerne hatt her nå til kaffen:))
    Den J`n var superflott!
    Ha en fin dag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett