søndag 6. mars 2011

Fastelavens søndag

Her har vi en veldig rolig søndags morgen...
lillegull våknet før 7, så jeg er trøtt kan man si...
Alt fastelavensris pynten er på hytta, så her ble det litt utradisjonelt fastelavensris ja ; )


Kvister som er sprayet hvit....pyntet med noen englevinger...


 Boller er det også dårlig med....
vi skal nemlig i bursdag i ettermiddag, så da får vi kake HURRA : D


Litt sofakos for en trøtt liten jente...hun begynte å klatre opp i sofaen selv på fredag,
så dette kan bli travle dager ja ; )  Men akkurat nå tar hun formiddags hvilen sin. Jeg har vært ute å måkket enorme mengder med snø....slitsomt!! Storesøstrene går fremdeles i natt tøyet....
Noen som har det ja ; )


Ønsker dere en hærlig søndag med masse boller og kos : )

Klem Tove

4 kommentarer:

  1. God fastelavens søndag=)
    Eg lagde fastelavensboller igår:p
    Risen din var fin;) Tenkte eg skulle gjøre det samme bare i sølv og ha i gangen;)

    SvarSlett
  2. Kake, boller.. godt er det uansett ;)

    Håper søndagen blir fin!
    Klemmer fra meg.

    SvarSlett
  3. Å herlige bilder!!nydelig..klem til deg...

    SvarSlett
  4. Trivsel hjemme hos deg ser jeg!:-)Klæm

    SvarSlett