søndag 13. mars 2011

Søndagskveld...


Så var det siste dagen av vinterferien...
Vedmodig, men bare 5 uker til ny ferie...nemlig påske ; )





Litt vårstemning her i dag faktisk...sol på morgenen...men etterhvert lavet snøen på nytt...



Jeg ble så glad når jeg oppdaget at Prix solgte perleblomster : )
De er jo så skjønne : )
...og veldig vårlige.....



...og butikkene bugner av påskemarsipan (før julemarsipanen er solgt bort)...
klarte ikke gå forbi disse marsipaneggene....
men de forsvinner før kvelden er over, så best å ta bilde mens mann og barn er ute ; )



I dag har jeg også fått lest Bolig Pluss : ) Var såååå heldig å vinne det på
 Giwe Away hos FRO med bloggen: 



Og til slutt viser jeg dere en bursdagsgave jeg ga bort i går...
Litt kjøpt ( duk og 2 lys) og litt hjemlaget - lysglass (av syltetøyglass) pyntet med fint papir, blonder og vintagebilde, En fyrsikkeske med et vintagebilde på begge sidene, og et lys pyntet med 2 forskjellige papir, hyssing og et sink hjerte. Jeg synes det er koselig å gi bort litt hjemlaget sammen med kjøpte gaver ; )
Ikke sikkert alle liker å få hjemlagde ting- men jeg elsker det : D

Nå er min eldste datter Kristine på kjøkkenet og kutter opp fruktsalat til oss...så da blir det litt familietid foran tv før de 2 eldste legger seg. Anniken sovnet kl 18...
ikke helt i form i dag hun stakkars : (
Ha en fin kveld dere: ) Så blogges vi i morgen

Klem Tove

9 kommentarer:

  1. Hei Tove, og god søndagskveld til deg også :) Koselig vårstemning her hos deg, og nydelig med perleblomster ღ de er bare skjønne… og alltid kjekt med påskegodt :) Har ikke sett noe til det her oppe ennå, hm… kanskje det er jeg som ikke har sett godt nok etter ;) for jeg elsker slike påskeegg fra Anton Berg … Flotte gaver du skal gi bort, alltid koselig å få slike ღ Ha en superfin søndagskveld med fruktsalat og tv titting… Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Deilig med litt vårfølelse:D
    Kjmepe fin gave! Eg hadde blitt veeeldig glad for den gaven iallefall;)
    Ha en fin søndag

    SvarSlett
  3. Hei Tove:)
    Så flotte og vårlige bilder her hos deg:) Er heilt enig - perleblomstene er nydelige:)

    Den bursdagsgava hadde hvertfall eg blitt glad for, så masse fint!

    Kos deg med marsipanegga:)
    Klem fra Torill

    SvarSlett
  4. Koseli søndagsbilda :)
    Ønske dæ ei flott uke!
    Håpe fruktsalaten smakte :)
    Hjemmelagde gava e best, førr de e laga med hjerte ♥

    klæm

    SvarSlett
  5. Ha en fin fin uke :)

    Trekningen på giveawayen er gjort !!!

    Klem Henriette

    SvarSlett
  6. Ja det er kjekt å både gi og få hjemmelagede gaver. De var veldig fine de tingene du hadde laget. Inspirerte meg til å ha lyst å lage litt sånt :)
    Riktig god bedring til dere
    Trude :)

    SvarSlett
  7. Så fine bilder:) Får vårfølelsen nå:)

    Ha en flott mandag:)
    W

    SvarSlett
  8. Så flott at du har mottatt bladet! :)

    Flotte ting du har laget, det jo så koselig med hjemmelagede gaver!
    Klem

    SvarSlett
  9. Hei, så mange fine bilder av fine ting :)
    Takk for kommentar inne hos meg!
    Lagt meg til som følger...
    Artig at du også har 3 jenter :)
    Ha en fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett