fredag 25. februar 2011

God helg alle sammen

ENDELIG fredda`n : )
Ventet på denne dagen hele uken!!
Vært sååå trøtt i det siste at det er helt forferdelig!!


Men med nye, fiiiine, rååååsa roser, masse stearinlys og familiekos blir det en deilig helg vil jeg tro ; )


Pynter opp på sjenken i kveld!!


Nå skal jeg kutte fruktsalat- det er fredagskosen vår : )




Eneste vi savner er noe koselig på tv`n....var liksom ingenting for oss alle...fra 8-40 år...
Savner Beat for Beat jeg...




I morgen blir det en ørliten butikkrunde...Jeg har vært å lagt av et lite skap hos Harriets Blomster : )
Gleder meg å få det i hus : )

og med denne fine buketten ønsker jeg dere en strålende helg: )

Klem Tove

6 kommentarer:

  1. Ja endelig er helgen kommet, noe jeg også har gledet meg til! For noen nydelige roser du har kjøpt deg! Slike fikk jeg lyst på også.
    Koselig skjenken din ble.
    Ønsker deg og dine en riktig fin helg!

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  2. Vakre roser!:-)God helg og kos deg:-)

    SvarSlett
  3. Nydelige roser. Var skikkelig koselig på sjenken din :).

    Ønsker deg og dine en riktig god helg. Klem :)

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder - og flotte roser!

    Ønsker deg ei super helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. For en flott farge på de rosene, virkelig til å bli gla av!!
    Ha en toppers helg, Klem Anna

    SvarSlett
  6. Ja, deilig med helg er det. Men synd den alltid skal rase av sted..
    Nydelige farger på rosene du har:)

    Nyt søndagen<3

    klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett