fredag 11. februar 2011

God helg til dere alle

Elle Melle Mi Tua
Utrulig fin blogg som er verdt et besøk :)

Hun har gitt MEG en flott award : )
Tuuusen takk!! Så koselig med slike oppmerksomheter!!

Med awarden følger det noen spørsmål,



                                                           og her kommer mine svar:



1. Ta opp nærmeste bok, slå opp på s. 18 og se linje 4, hva står der?

Det er London guiden som jeg har bladd litt i etter vi kom hjem : )
"...elvebåtenes avgangstider revideres hele tiden, "
***

2. Hva var det siste du så på TV?

Så en liten snutt av Liverpoolkampen som min mann hadde tatt opp- Han var nemlig på den kampen i London ( vi så han forresten blandt puplikum : ))
***



3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå?

Ungene som leker med venner nede på rommene og mannen som har løvekanalen på tv`n...
***

4.Når var du sist ute og hva gjorde du da?

Jeg var ute når jeg dro fra jobb, først på butikken og så hjem !
***

5. Hva har du på deg nå?

Har svart tights, sort jumper og dongeri sellerkjolen -som er mine favoritt koseplagg ☺
***

 
6. Hva het den siste filmen du så?

hmmm...må ha vært Wallander!! Svensk krim!! Veldig bra! Ser lite på tv for tiden!
***


7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?

Nei- ikke med det første iallefall !
Men vi har snakket om at det kan være aktuelt når vi er pensjonister
***

 

Jeg vil gjerne gi awarden videre til disse flotte bloggerne:

Landlige hjem


Mali-Mo


Lisje Astrids husblogg







 






1 kommentar:

  1. Hei hei :)
    Og god helg :) Takk for gode ord inne hos meg i våre sykdomsdager:) Virker som at vi ser en ende på det nå :)

    Så morro at dere så mannen på tv under kampen da ! Det er det jo ikke alle som får :)

    Kos dere masse i helgen :)
    Klem Tina

    SvarSlett