torsdag 17. februar 2011

God kveld

sukk mitt hjerte ; )
Jeg fikk bygave fra min kjære
(jeg spurte han om han ikke kunne gå innom Kremmerhuset å kjøpe en overraskelse til meg ; ))


En skjønn HVIT elefant : D



Og deilige, gammeldagse fylte drops
(også kjøpt på Kremmerhuset)



I kveld er det en fantastisk flott FULL MÅNE !!
Regner med turistene som sitter i hurtigruten (som akkurat gikk forbi vinduet mitt)  nå er i ekstase!!
Jeg har ikke et godt camera for mørket og slike bilder, men prøvde meg på et:

Ha en god natt alle sammen : )
I morgen skal vi feire min snille svigermor som fyller 75 år : )

Klem Tove

3 kommentarer:

  1. Hurtigruta ja...! En flott måte å transportere seg på ;o)=
    Koselig med gave fra mannen, elefanten var skikkeli tøff ;o)

    Klem Anna

    SvarSlett
  2. Sånne drops liker jeg også...nam..Glasskåla var såå søt:-)Ha en fin lørdag,Tove:-)Kem

    SvarSlett
  3. Utrolig søt elefant ♥ Den fikk jeg lyst på selv ;)
    Håper du får en fin søndag og kommende uke.

    Klem Chiline

    SvarSlett