søndag 13. februar 2011

Morsdags modus....

Gratulerer med dagen, alle dere snille mammaene der ute : ) 


Mitt høyeste ønske gikk i oppfyllelse ; ) Jeg fikk nemlig sove lenge i dag : D
Har følt meg underernert på søvn etter London turen, så trengte virkelig å hente meg inn litt!!
Hærlig!


Pakke var jeg og heldig å få ; )
Lyslykt med kubbelys og dette morsomme skiltet : D


Og hvite roser <3


Nå er pappaen og de 2 eldste  på skitur
SOLA SKINNER!!! : )
Lillegull sover og jeg tar meg tid til å blogge ; )
Etterpå skal vi sparke tur til min mamma med gave!!
Og senere skal jeg bake Brownies....har kjøpt inn is og ferske jordbær, så det blir deilig!
Ønsker dere en koselig dag
klem Tove

6 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fin morsdag sammen med dine nærmeste.
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. hei..nydelie gaver du har fått..ønsker deg en fin dag.klem åshild

    SvarSlett
  3. Her er også pappaen ute med de store, mens lillejenta og jeg koser oss inne. Ha en flott dag videre!

    SvarSlett
  4. For en flott gave, sove leeenge!
    Lykten med kubbelys va kjempefint. Håper dagen varit toppen!

    Klem Anna

    SvarSlett
  5. For en fin gave!Fint at du har kost deg idag!:-)

    SvarSlett
  6. Så flotte gaver du har fått:) Likte spesielt godt skiltet:) Håper du hadde en kjempe fin tur til london:) Klemmer fra Myrullpiken<3

    SvarSlett