søndag 9. desember 2012

Andre søndag i advent



Så er det 2. lyset tent
Denne søndagen startet fryktelig tidlig for meg ;)
Mistemor våknet 06...ett eller annet og ville se "Dora" på tv!!
Bare en ting å gjøre da...rulle ut av sengen og på med tv`n.
Så nå sitter hun å koser seg med tv og adventspakken sin.
Jeg har 4 brød til heving, fyrt i ovnen for kosens skyld og tent det 2. lyset.
Ikke så aller værts å være tidlig oppe alikevel :)


 
Ute er det under 2 minus, så mye mildere en det har vært de siste dagene!
Regner med vi går en tur ut på dagen, ellers skal jeg få bakt opp noen flere brød og så har jeg et foto oppdrag i ettermiddag :)
Gleder meg!!
 
Ha en flott søndag du også!
Klem Tove

 


8 kommentarer:

  1. Koselig! Ha en flott 2-søndag i advent!

    SvarSlett
  2. Høres ut som en koselig dag:)
    Her har vi og kooosa oss, men glemt og tenne det andre lystet!!

    Så spennedne med fotooppdrag ♥

    SvarSlett
  3. Høres veldig koselig ut, men fryktelig tidlig.
    Klem

    SvarSlett
  4. Det som er bra med å stå opp så tidlig, er at man får gjort så mye! Selv om det er deilig å ligge lenge på søndagen.. Du får heller nyte den gode følelsen!:)

    Ha en fortsatt fin 2 advent!:) Klem Nina

    SvarSlett
  5. Hei på deg;)
    Så utrolig kjekt at du hadde funnet veien innom meg da!
    Tusen takk for kjempe koselig kommentar!
    Ønsker deg en herlig adventskveld;)
    Klemmer!

    SvarSlett
  6. Heihei:)

    Så koselige bilder!
    For et B menneske som meg er det altfor tidlig å stå opp kl 6 hihi..men du får sikkert gjort mye da:)

    Ha en koselig ny førjulsuke!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  7. Så herlige bilder!

    06 på en søndag - wow! Her stod vi opp da Nala ville opp og det var kl 10...

    Håper alt er bra med deg, kjære!
    Her har jeg havnet helt bakpå med blogging og det som er... men rekker alltids innom nydelige bloggerinaer som deg *smile*

    klem

    SvarSlett