tirsdag 25. desember 2012

God jul

 
Da var julaften 2012 historie!

 
 
Vært en flott og minnerik dag :)
Strålende fornøyde unger, flink kokk (les meg ;) ), flotte gaver og koselig selskap!!
 
 
Julebordet ble rødt i år også!

 
Og årets nye julepynt er disse søte englene!!!

 
Nå er mann og barn i seng...jeg sitter med beina på bordet...
nyter stillheten, og et glass iskald pepsi max mens jeg puster ut :)
Snart sovetid for meg også...men det var så altfor godt å sitte her i sofakroken ;)
 
Håper din dag har vært fin !
 
Klem Tove


5 kommentarer:

  1. Koselige bilder Tove.
    Nyt romjulsdagene, og ha en fortsatt fin jul.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  2. Vakker julestemning:)

    Ha en fortsatt flott romjul:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Kjempekoselig hos deg i julen! Jeg satt også oppe etter de andre i natt for å "lande" litt og nyte roen og oppvasken;-)
    Fortsatt fin jul:-)
    Klem Hanne:-)

    SvarSlett
  4. Hei Tove. For det første så håper jeg dere virkelig har en minnerik og fin jul. Har i det siste lurt på å kjøpe meg en fotostudio pakke. Men når man har null peiling er det ikke så lett da. Her for en liten stund siden kom jeg over en diskusjon inne på foto.no. Mener å huske at det var deg som var ute etter det samme som meg. Jeg har sett meg ut en løsning inne på fotovideo men hadde vært morsomt å visst hva du ble anbefalt. Har du navnet på pakkeløsningen?
    Fortsatt fine dager ønskes deg
    Hilsen en stapp mett Tove

    SvarSlett
  5. Hei Tove og en riktig ✲✬ᏀᏬᎠ ᎫUᏞ✯✲ til deg :)
    Koselig julepyntet hjem - og det er deilig å
    nyte roen, lysene, juletreet... ja egentlig alt
    og bare kose seg :) Har hatt rolige kvelder her
    etter familiebesøk og middager også, deilig å
    bare nyte ღ Ønsker deg en fortsatt fin romjul
    og gleder meg til å fortsatt titte innom deg
    i det nye året som kommer ღ En stor juleklem
    sendes dine vei :) - Mette -

    SvarSlett