mandag 17. desember 2012

julen nærmer seg...

og plutselig er 3. søndag i advent historie...
Dagene raser avgårde!!
Juleforberedelsene er snart i boks!!
 
 
 
Røde detaljer sniker seg sakte, men sikkert inn i huset :)



Kjøkkenvekten var jeg så heldig å finne på kjøp/salg siden på facebook :)
Perfekt for meg!!
 


 
Minstemor har hatt sin 1.opptreden på scenen i kulturhuset!
Stas med musikkbarnehage synes hun :)
Mini nissejenta mi :)

 
Dagens bakst:

 
Gingerbread - Pepperkaker
En liten runde med bursdagskakebaking gjenstår...
mannen har bursdag 22.12....
Men ellers er jeg rett og slett i mål ...
hvis vi ikke snakker om alt som har med vasking å gjøre....
DET skal skje snart!!
 
 
Denne uken er proppfull av div. avslutninger, bursdager og vasking
så avslapping blir det ikke...Men kose oss, ja det skal vi gjøre :)
 
Klem Tove
 


7 kommentarer:

  1. Hei Tove :)
    Så koselig her hos deg, julestemning og herlig nissejenta di ღ Ja, dagene bare suser av sted og før vi vet ordet av det er julaften kommet :) Her er jeg nesten ferdig, skal bare bake litt og vaske over huset i full fart ;) - ellers prøver jeg å ta det med ro & kose meg så god jeg kan :) Ønsker deg en fortsatt fin uke og førjulstid ღ Kos deg og nyt dagene, stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder og så skjønne nissejente:)jammen har dagene gått fort og det er ikkje mange dagene igjen,her er det meste i rute,må handle siste rest av julegaver idag o så blir det mathandlinga som eg kvir meg litt til men må jo gjerast:)
    Koselig når det skjer litt og i Desember for det er så koselig,her hadde me snø men så forsvant den dessverre og det var litt kjedlig men håpe det kan komme meir til jul:)

    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Nissejenten din er herlig.
    Travle tider her også. Jeg synes jeg planlegger så godt, og likevel så blir førjulstiden så inn i hampen travel. Vi har også flere bursdager rett før jul.
    Ønsker deg og dine en superduper førjulsdag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Virkelig koselig hos deg! Så herlige røde kopper og fat:-) det røde kommer fram hos meg og, for i mitt hus blir det ikke rette stemningen uten! Fine nissejenta di da! Lykke til med innspurten:-)
    Sønnen min hadde bursdag på søndag, så her er det og bursdag midt i julestria..

    Klem fra Hanne:-)

    SvarSlett
  5. Fint pyntet med røde detaljer...

    Ha en fin dag og uke, håper ikke at du stresser for mye

    SvarSlett
  6. Hei hei:)
    Så utrolig fint du har pyntet. Og nissejenta di var jo bare skjønn da <3
    Så deilig å være helt ferdig. Jeg er også ganske så ferdig. Har bare vasking igjen. Men merker at jeg prioriterer litt annerledes nå som vi endelig har barn i huset <3
    For øyeblikket er vi i Danmark og hilser på familien her. Kos deg videre med førjulsdager og juleavslutninger.
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Så koselig med juleglimt hos deg! Også søte nissejenta da *smelt*

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett