torsdag 27. desember 2012

romjulsdager

 
Skikkelig deilig med disse fridagene :)
Ingen stress om morgenen og seine, gode frokoster!
Minstemor følger sine vanlige rutiner...noe som betyr at  våkne kl 7 eller gjerne før er helt normalt....
gjeeeesp....
Mannen og jeg står opp annenhver dag med henne ;)
Trenger å sove litt ut innimellom siden vi våker ekstra lenge om kveldene!
I dag var det min "stå opp dag"!
05...ja du leste rett...kl 5 i mårrest kom hun opp i sengen vår...
Der klarer hun ikke sove, så ble myyyye knøing før hun ba meg bære henne ned i sin seng!
Heldigvis sovnet hun, men litt over 7 sto vi opp!

 
 
Så nå er frokosten inntatt
Dora de explorer durer på tv...og jeg prøver meg på litt pc...
gjeeesp...
Kjenner denne dagen kan bli lang ;)
 
 
 
Ønsker deg fine gode romjulsdager!!
 

 
Klem Tove


5 kommentarer:

  1. Hej vänne!
    Oj vadtidigt du fått stiga upp idag. Hoppas du inte somnar sittande idag ;)
    Önskar dej en fin dag.
    Kram Erica

    SvarSlett
  2. Oj der var tidelig,rart det at de vakner så tidligt og det hjelper jo ikkje å legge de seinere på kvelden i den tru at dei vakner seinere dagen etter,håper du får tatt deg ein liten dupp i løpet av dagen!
    Fine bilder;)
    Ønsker deg fine romjulsdager:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Syns synd i folk som må opp så tidlig... Kleeem. Her sitter jeg og mater wilma som sto opp nå halv ti. Gutta sover enda :) får gå å vekke de :) siste sjans for å vere m på give awayen min i dag. Walter sinkhus. Kom bli m :)
    Ha en fortsatt fin romjul :)
    Klems diana.

    SvarSlett
  4. Hihi, kjenner igjen dette;) det var slik her og før;) men nå er de så store at de står opp selv og setter på tv:):) heldigvis;) men viss de største ikke er hjemme da lar ikke 4 åringen oss få sove nei, blir vell litt kjedelig da;)
    Du får nyte de dagene du får sove lengre;)
    En fortsatt fin romjul til dere:)
    Klem fra Linn:)

    SvarSlett
  5. Auda, 5 var liiiiiit tili en juledagsmårra! Hær sløve vi skikkeli dissan dagan, 6 åringen sov helt tel 10 åsså vase vi rundt i pysjn tel langt på dag. Deili! Du får trøste dæ me at d blir bedre etter vært! Kos dokker masse og ha ei fortsatt flott jul!
    -juleklæm fra Narvik-

    SvarSlett