onsdag 5. desember 2012

Tilbake...med mer bildeplas!

 
 
Det tok sin tid, men nå er jeg her igjen :)
 
 
 
Og plutselig er desember her også....
Koseligste måneden i året, men jeg er ikke klar, så måtte de 2 neste ukene gå i slow motion!!!

 
 
Min eldste datter kom hjem fra skolen en dag
og lurte på hvorfor det luktet jul hos oss...
 
Svibler er rett og slett julelukt ja :)
Elsker den lukten!
 


 
Nå er det på tide å lage liste for desember...
1. Julegaver
få oversikt over hvilken julegaver som mangler...
( for ikke snakke om bursdagsgaver...10 stk i desember)
 
2. hva skal bakes?
 
3. adventstaken...
hvor er den...vi er på den 5. dagen i desember...
 
4. julekort...
kanskje på tide å bestille?
Fotoknutsen har frist 10. desember...
 
5.kjøp inn masse stearinlys, røkelse, osv....
 
6. Pust inn og ut og slapp helt av
fortsatt 19 dager igjen....
 
 
Hva er glemt?????
 

 
I mellomtiden skal jeg nyte julemusikk, mandariner, pepperkaker, lukten av svibler...

 
Er du i rute????


6 kommentarer:

  1. Hyggelig at du er tilbake :) Så fint du har pyntet, jeg liker godt stilen din.
    Jeg har give away i bloggen akkurat nå om du ønsker å være med.
    Jeg ønsker deg en fin adventstid :)

    SvarSlett
  2. Svibler er jul.
    Ikke i mål, på langt nær begynt.
    Puh! !
    Er heldigvis litt igjen å gjøre oss ferdig på.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder.
    Ser jo bare såååå flott ut hos deg :)
    Ja svibler er jul, men her i huset kan vi dessverre ikke ha det pga allergi :(
    Husker jeg hadde en kunsti for noen år siden, men det ble ikke helt det samme :)))
    Ønsker deg en fin kveld
    Rebekka

    SvarSlett
  4. Så koselig!!:)Her starter jeg pyntingen nå inatt, har gjort om hele stua nå og vasket.. :)

    Ønsker deg en fin Torsdag,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  5. Så koselig at du er tilbake med nye fine bilder!

    Har ikkje kjøpt ei julegave enda. men har vært i tankeboksen og har planen klar for noen heldigvis, ikkje så lett å finne riktig gave , når de fleste har alt dei trenger.

    Pyntinga er eg sein med i år, med vilje, pleier bli lei julepyntet, og kaster det ut før resten av familien vil ;-)

    Ønsker deg ei fin adventstid. Klem,

    SvarSlett
  6. Så koselig at du er tilbake.
    Flotte bilder.
    Vi er ikke i rute, men jeg nekter å stresse... jul blir det nok likevel :)
    Klem

    SvarSlett