mandag 31. desember 2012

Nyttårsaften 2012

Ja tenk...enda et år har gått...
Syns dagene raser avgårde....
Kvelden skal tilbringes med familien min, storebror med familie, storesøster med familie og foreldrene våre :)
Itillegg har 2 av tanteungene med seg kjærester...
19 stk vil bli samlet rundt nyttårsbordet i min søsters hus!
Gleder meg :)
Får lage et innlegg i morgen med nyttårsbord og alt som hører med:)
 
Jeg vil benytte anledningen til å takke for et fantastisk flott bloggår!!
uten dere hadde ikke bloggingen vært like stas!!
Tusen hjertlig takk
og
GODT NYTTÅR
alle sammen!
 
Klem Tove
 

 
 

2 kommentarer:

  1. Ønsker deg et godt nyttår og gleder meg til å følge deg i 2013:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Ønsker deg og dine Godt nyttår...

    Klem fra Britt.

    SvarSlett